جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۶ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

آغاز طرح قرآنی شبانه‌روزی «تسنیم» در گراش

طرح قرآنی تسنیم با حضور بیش از ۸۰ شرکت‌کننده از شهرهای شیراز، لار، خنج، قیروکارزین، میمند، اوز، بنارویه، خور، مبارک‌آباد، سکه روان، نجف‌آباد و گراش در گراش برگزار شد. به…

طرح قرآنی تسنیم با حضور بیش از ۸۰ شرکت‌کننده از شهرهای شیراز، لار، خنج، قیروکارزین، میمند، اوز، بنارویه، خور، مبارک‌آباد، سکه روان، نجف‌آباد و گراش در گراش برگزار شد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از ایکنا،  در آیین افتتاحیه این طرح قرآنی  فرودی، فرماندار گراش، با بیان اینکه امروز بیش از همیشه نیازمند ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه هستیم، اظهار کرد: امروز نیازمندیم که بیش از همیشه فرهنگ قرآنی را راهبردی مؤثر در برابر تهدیدات و آسیب‌ها در جامعه ترویج دهیم.

وی فرهنگ قرآنی را راهگشای بسیاری از مشکلات جامعه دانست و اضافه کرد: ظزفیت‌های بسیار بالایی در حوزه قرآنی شهرستان وجود دارد و وظیفه ما فراهم کردن امکانات برای فعالان قرآنی در گراش است.

در این مراسم که با حضور ۸۰ شرکت‌کننده در این طرح همراه بود؛ حجت‌الاسلام بصیری، مسئول مجمع‌القرآن گراش بر ضرورت ترویج فرهنگ قرآنی در شهرستان تأکید و گزارشی از عملکرد این مؤسسه قرآنی ارائه داد. از دیگر برنامه‌های این مراسم می‌توان به اجرای جزء ۳۰ از سوی نونهالان و نوجوانان قرآن‌آموز مؤسسه و سخنرانی مهران دارابی، مسئول طرح تسنیم، در این خصوص اشاره کرد.

طرح قرآنی تسنیم، طرحی است که در آن قرآن‌آموزان طی تابستان ۵ جزء از قرآن کریم را به همراه مفاهیم حفظ می‌کنند

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین