چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۳ب.ظ
::آخرین مطلب 47 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

آغاز ساخت دبستان ۹ کلاسه روستای مارمه بخش بنارویه لارستان

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، کلنگ آغاز ساخت دبستان ۹ کلاسه روستای مارمه بخش بنارویه لارستان به زمین زده شد….

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، کلنگ آغاز ساخت دبستان ۹ کلاسه روستای مارمه بخش بنارویه لارستان به زمین زده شد.

 به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ در مراسمی با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، دکتر جمشید جعفرپور نماینده مردم شهرستان‌های لارستان خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی، علی اصغر فرودی فرماندار گراش، احسان طاهری معاون برنامه‌ریزی فرمانداری ویژه لارستان، عبدالرحیم مقیمی رییس شورای اسلامی شهرستان، مهدی اسماعیلی مدیر آموزش و پرورش لارستان، احمد علمدار بخشدار بنارویه، دهیار، اعضا شورای اسلامی روستا، معتمدین، خیرین و قشرهای مختلف مردم، کلنگ آغاز ساخت دبستان ۹ کلاسه روستای مارمه بخش بنارویه لارستان به زمین زده شد.

در این مراسم فرماندار ویژه لارستان در سخنانی با بیان اینکه سواد و علم آموزی تاثیر به سزایی در رویکردهای دینی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی جامعه دارد؛ خاطرنشان کرد: انسان وقتی که سواد و آگاهی نداشته باشد به حق و حقوق خود هم آشنایی نخواهد داشت و این امر آسیب های زیادی برای او به همراه خواهد داشت.

حسنی ادامه داد: دستیابی به قله های دانش وفرهنگ و پیشرفت کشور در زمینه های علمی و فرهنگی و اجتماعی ریشه در آموزش و پرورش دارد و ایجاد و تامین فضای آموزشی مناسب و کارا و هماهنگ با نظام آموزشی کشور از مهمترین لوازم دستیابی به این امر مهم است.

وي ضمن تقدیر و تشکر از خیر این مدرسه يادآورشد: حضور در عرصه مدرسه سازي شايسته انسان‌هاي والا و پاكباخته اي است كه با از خودگذشتگي و بذل مال و ايثار، فرهنگ نابي را خلق مي كنند كه موجب تجلي و شكوفايي ارزش هاي والاي انساني مي شود.

فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه جامعه اي توسعه يافته است كه علم محور و توسعه محور باشد، گفت: افرادي كه به دنبال ايجاد فضاهاي آموزشي هستند بندگان صالح خداوند محسوب می شوند.

حسنی در پایان تاکید کرد: مساله مهم مدرسه سازي موجب بوجود آمدن خير و بركت در جامعه مي شود كه يكي از نيازهاي اساسي كمك خيرين مدرسه ساز به جامعه است.

پیش از این نیز دکتر جمشید جعفرپور نماینده مردم شهرستان‌های لارستان خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی، علی اصغر فرودی فرماندار گراش و نماینده خیر، احمد علمدار بخشدار بنارویه و مهدی اسماعیلی مدیر آموزش و پرورش لارستان نیز به ایراد سخن پرداختند.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛ این آموزشگاه قرار است با زیربنای ۲۱۰۰ متر مربع شامل ۹ کلاس درس، اتاق اداری، کلاس پیش دبستانی، نمازخانه و غیره در فاز اول با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال توسط خیر حاج محمد جواد محسنی فرد و مابقی آن توسط اداره کل نوسازی مدارس استان فارس در این روستای محروم احداث شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۵:۰۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین