چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۱ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 17

اجرای طرح «ضیافت علوی» به مناسبت دهه ولایت در لارستان

رئیس ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس از اجرای طرح «ضیافت علوی» به مناسبت دهه ولایت در لارستان خبر داد. به گزارش میلادلارستان به نقل از شبستان، اخوت با…

رئیس ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس از اجرای طرح «ضیافت علوی» به مناسبت دهه ولایت در لارستان خبر داد. به گزارش میلادلارستان به نقل از شبستان، اخوت با اشاره به اینکه اطعام نیازمندان و برپایی سفره‌های احسان از برنامه‌های اجرایی در دهه ولایت است، گفت: این برنامه به همت کانون مسجد جامع لار و با عنوان «ضیافت علوی» اجرایی می‌شود.

وی گفت: برگزاری جشن غدیر با هدف وحدت و همبستگی بین مسلمین، نقل واقعه غدیر خم و اکمال دین اسلام بوده است و امسال نیز همچون سنوات گذشته، برنامه‌های مختلفی به مناسبت دهه ولایت توسط کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به جزئیات این برنامه افزود: در شب عید غدیر و در مسجد جامع لار پس از مراسم مولودی‌خوانی، نمازگزاران با در دست داشتن گل و علی علی گویان به سمت امامزاده «میر علی‌بن‌الحسین (ع)» ‌حرکت می‌کنند و در روز عید غدیر، مراسم جشنی در همین مسجد برگزار و در پایان مراسم، با ناهار پذیرایی می‌شوند، همچنین به مدت سه شب ایستگاه صلواتی در خیابان ساحلی برپا خواهد شد.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲:۰۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین