پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۸ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

تقدیر از 43 آزاده لارستانی در مراسمی در جوار شهدا…+تصاویر

 همزمان با ۲۶ مردادماه سالروز ورود آزادگان به وطن،‌ طی مراسمی به همت بنیاد شهید وامور ایثار گران لارستان،‌   آزادگان لارستانی وطن در گلزار شهدای شهر لار  عهد و پیمانی محکمتر …

 همزمان با ۲۶ مردادماه سالروز ورود آزادگان به وطن،‌ طی مراسمی به همت بنیاد شهید وامور ایثار گران لارستان،‌   آزادگان لارستانی وطن در گلزار شهدای شهر لار  عهد و پیمانی محکمتر  با شهدا بستند.
به گزارش میلادلارستان روز ۲۶ مرداد نه نام مردانی ثبت شده که تا پای جان از این خطه محافظت کرده ورنج اسارت را به جان خریدند. آنان که زیر بار شکجنجه های رژیم بعثی عراق خم  به ابرو نیاورده و استقامت و بردباری را معنا نمودند. آنان که با فداکاری خود از این نظام محافظ کردند. عده از آنان به درجه رفیع شهادت نایل آمدند و آنانی که ماندند،‌ آمدند   تا خاطرات شهادتها،‌رشادتها،‌شهامتها و اسارتهای مردان بی ریای این سرزمین را بازگو کنند.
به همین مناسبت همزمان با ۲۶ مردادماه سالروز ورود آزادگان به وطن،‌ طی مراسمی به همت بنیاد شهید وامور ایثار گران لارستان در گلزار شهدای شهر لار  از ۴۳ آزاده لارستانی تقدیر به عمل آمد. در این مراسم که با حضور جمعی از پاسداران  و نیروهای نظامی و انتظامی  و مسئولین شهرستان و با حضور ویژه ۴۳ آزاده شهرستان لارستان همراه بود،‌ حجت الاسلام موسوی خرم  امام جمعه لار و نیز نماینده فرماندار ویزه لارستان در سخنانی به اهمیت فداکاری اسرای آزاده در دوران دفاع مقدس پرداخته و رشادتهای آنان را گرامی داشتند. این مراسم با سرود خوانی شاعر شهرمان حبیب مفتوحی وسخنرانی امام جمعه شهرستان آغاز و در ادامه با پخش کلیپ ورود اسرا وخاطره گویی آزاده شهر مان جناب آقای تابانی به پایان رسید . تصاویر این مراسم را در ادامه می بینیم:
خبر و عکس:  حامد درویش زاده

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین