سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۴ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 19

نخستين بانك شهر شعبه لارستان افتتاح شد

 با هدف تامين منابع مالي پروژه هاي شهري، بانك شهر شعبه لارستان افتتاح شد. به گزارش میلادلارستان و به نقل از روابط عمومی شهرداری لار، در مراسمي با حضور حجت…

 با هدف تامين منابع مالي پروژه هاي شهري، بانك شهر شعبه لارستان افتتاح شد. به گزارش میلادلارستان و به نقل از روابط عمومی شهرداری لار، در مراسمي با حضور حجت الاسلام والمسلمین نوربخش امام جمعه لار، زارع معاون برنامه ريزي و امور عمراني فرمانداري ويژه لارستان، حق شناس لاري شهردار لار، دكتر حق گو سرپرستي منطقه ۴ بانك شهر و تني چند از مسئولين محلي، نخستين شعبه بانك شهر در شهرقديم خيابان مدرس جنوبي جنب بيت شريف حضرت آيت اله موسوي لاري نماینده فقيد ولي فقيه افتتاح شد.

 

حق شناس لاري در حاشيه اين مراسم در گفتگو با خبرنگار ما با بيان اينكه اهتمام اصلي بانك شهر بر توسعه شهری است، گفت:افتتاح بانك شهر پر ارزش ترين اقدام شوراي اسلامي و شهرداري و موسسه مالي و اعتباري شهرمي باشد. شهردار لار گفت: اين بانك تسهيل كننده تعاملات پولي شهروندان با شهرداري است وخدماتي به روز، سريع ودقيق به شهروندان ارائه مي دهد. وی با اشاره به اينكه بانك شهر موفقيت بزرگي برای شهرداری می باشد، گفت: از آنجایی که بودجه های شهرداری به طور کامل تحقق پیدا نمی کند و همین عدم تحقق سبب می شود تا پروژهای ناتمام به سال بعد موکول شود و نارضایتی مردم را بدنبال داشته باشد، لذا با تاسیس بانک شهر می توان از منابع اعتباری شهروندان استفاده نمود.

شهردار لار گفت: بانک شهر محلی بسیار مناسب جهت تجمیع عوارض شهرداری واستفاده از آنها در هزینه های شهری است. وی افزود: هرگونه تلاشی که در این بانک انجام شود، سود آن به جامعه و مردم تعلق می گیرد و در تعامل جامعه موثر است و افتتاح بانک شهر باعث تحرک اقتصادی بیش از پیش خواهد شد. مهندس حق شناس لاری گفت: همچنین با هدف رفاه حال شهروندان برای پرداخت عوارض و انجام سایر امور بانکی، یک باجه بانک شهر در ساختمان شهرداری لار به زودی افتتاح خواهد شد. شهردار لار در پایان گفت: امیدواریم با انجام وظیفه دو طرفه مردم و مسئولین و شرکتهای خصوصی و همچنین اعتماد به بانک و با سرمایه گذاری، شاهد اجرای پروژه هایی باشیم که قبلا شاهد اجرای آن نبودیم.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۲ ساعت ۷:۳۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین