سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۸ق.ظ
::آخرین مطلب 59 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 18

شعار لارستانی ها در دفاع از حق خود:«مجلس حمایت کن در شادی لارستان»«این دو اداره کل موهبت دولت است»«مجلس انقلابی، حمایت حمایت» + تصاویر

سومین نماز جمعه از ماه مبارک رمضان، در لارستان به امامت حجه الاسلام و المسلمین نوربخش برگزار شد.مردم با وجود گرمای زیاد، بازهم در صفوف منسجم گردهم آمدند و این…

سومین نماز جمعه از ماه مبارک رمضان، در لارستان به امامت حجه الاسلام و المسلمین نوربخش برگزار شد.مردم با وجود گرمای زیاد، بازهم در صفوف منسجم گردهم آمدند و این فریضه الهی را بجای آوردند. نمازجمعه این هفته لارستان حال و هوای دیگری داشت. این اتفاقات چند روز گذشته، مردم را مصمم کرده بود تا با توجه بیشتری به خطبه های نماز جمعه گوش فرا دهند. در حاشیه نمازجمعه عکس العمل هایی از سوی مردم برای دفاع از حقشان رخ داد که اخبار آن بشرح ذیل است:

 

– در بین الصلاتین، سخنگوی ستاد نمازجمعه لارستان، ضمن تقدیر از ریاست محترم جمهوری، معاونین ایشان و همچنین قدردانی از وزرای جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت در همکاری در ارتقاء ادارات فوق ذکر به اداره کل جنوب فارس با مرکزیت لارستان، به نمایندگی از مردم ، از مسئولین محترم خواست تا در سریعترین زمان ممکن این مصوبه مهم را اجرایی نمایند.

– در پایان نماز نیز، نمازگزاران با سر دادن شعارهای: «مجلس حمایت کن در شادی لارستان»،«جعفرپور حمایتت می کنیم»،«این دو اداره کل موهبت دولت است»، «مجلس خدمت گزار، توقع توقع»، «مجلس انقلابی، حمایت حمایت»، «امام جمعه ما، حمایت حمایت» خواستار انجام سریعتر مصوبه و حمایت مسئولین در انجام این کار شدند. در این میان حجه الاسلام و المسلمین نوربخش با حضور در این جمع، خواستار آرامش مردم شد و قول پیگیری موضوع از طریق قانون را داد.

 

– نمازگزاران در پایان نمازجمعه در حمایت از دکتر جعفرپور و همچنین تقاضا از مسئولین در تسریع در اجرای مصوبه دولت مبنی بر ارتقاء ادارات جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت لارستان به ادارات کل جنوب فارس به مرکزیت لارستان، طومار امضا کردند.

 

– نصب بنرهایی در محل برگزاری نمازجمعه لارستان، با نوشتاری در زمینه محکومیت هتک حرمت به آستانه مقدس حضرت زینب کبری(سلام الله علیها).

 

 

گزارش: حسن فراست

 

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۴ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۴۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین