جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۴ب.ظ
::آخرین مطلب 33 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

تجهیز انبار امدادی هلال احمر لارستان

مسئول هلال احمر لارستان از تجهیز انبار این نهاد به تجهیزات امدادی خبر داد. حمیدرضا رشیدی در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان اظهار داشت: با توجه به اینکه…

مسئول هلال احمر لارستان از تجهیز انبار این نهاد به تجهیزات امدادی خبر داد.

حمیدرضا رشیدی در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان اظهار داشت: با توجه به اینکه مقرر شده انبار امدادی هلال احمر لارستان به عنوان پشتیبان شهر های جنوب استان فارس در حوادث باشد نیازمند یک مکان مناسب با ظرفیت مناسب بود که پس از اینکه هلال احمر سوله خود را از کمرگ تحویل گرفت اقدام به انتقال و متمرکز کردن اقلام امدادی موجود به انبار شد.

وی با بیان اینکه این انبار با متراژی حدود یک هزار متر مربع و فضای مناسب و قابلیت دسترسی خوب، امکان و ظرفیت این را دارد که اقلام امدادی قابل توجه ی را ذخیره کند، افزود: با این اقدام در زمان بروز حوادث در سریع ترین زمان ممکن می توان به نیازمندان و حادثه دیدگان اقلام امدادی را تحویل داد.

مسئول هلال احمر لارستان ضمن در خواست اختصاص بودجه برای خرید تجهیزاتی از قبیل باکس پالت(جعبه برای چیدمان اقلام)، تصریح کرد: در صورت تأمین این جعبه ها امکان نگهداری و چینش مناسب و صحیح اقلام ارسالی از جمعیت مرکز فراهم می شود که امید است با قول مساعد فرمانداری لارستان این مهم محقق شود.

این مسئول در پایان اضافه کرد: در حال حاضر اقلامی نظیر چادر امدادی، موکت، پتو، بسته های غذایی، لوازم اولیه زندگی (ظروف، بخاری، کلمن آب و …)، نایلون پوششی چادر و غیره در انبار لارستان وجود دارد.ِ

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۴:۵۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین