سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۱ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 21

بازخوانی یک موضوع/تمایل دارم منطقه جنوب فارس را به مدیریت جهاد کشاورزی لارستان بدهند

مطالبی که در زیر می آیند خلاصه ای از مصاحبه   ۲۸ آبان ۱۳۹۰ با مهندس خرد مدیرکل سازمان جهادکشاورزی فارس می باشد که در آن تاریخ توسط سایت صحبت نو…

مطالبی که در زیر می آیند خلاصه ای از مصاحبه   ۲۸ آبان ۱۳۹۰ با مهندس خرد مدیرکل سازمان جهادکشاورزی فارس می باشد که در آن تاریخ توسط سایت صحبت نو منتشر شده بود. در این مصاحبه نکات متفاوتی به چشم می خورد. اما مهمترین نکته در این میان، تمایلی است که شخص مدیرکل به یک موضوع خاص دارد. ….”

 

وی در بخشی از صحبت های خود در پاسخ به سوالات خبرنگارصحبت نو بیان داشته است:

“منطقه لارستان به دلیل آب و هوای خاص خود ازبسیاری از  جهات در استان برتر است و می توان با برنامه ریزی خاص محصولات را خارج از فصل تولید کرد و این یکی از بزرگترین امتیازاتی است که کشاورزان لارستانی دارند . “من خودم به دلیل گستردگی استان فارس تمایل دارم منطقه جنوب فارس را به مدیریت جهاد کشاورزی لارستان بدهند تا از حجم زیاد کار بنده کم شود ما امیدوارم در آینده نزدیک این امر محقق شود.”

این صحبت ها در حالی بیان می شود که اخیرا زمزمه هایی شنیده شده که مصوبه اخیر دولت مبنی بر ارتقای اداره جهاد کشاورزی لارستان به مدیریت کل جنوب فارس؛ یعنی همان تمایل آقای مدیرکل؛ پس از تصویب ؛ توسط شخص مدیرکل نیز با چالش روبرو شده و ایشان نیز تلاش هایی در جهت به نتیجه نرسیدن این اتفاق خوش یمن در جنوب فارس داشته اند.

 

میلادلارستان از آقای مدیر کل درخواست دارد تا در صورت تکذیب موضوع بالا و تایید مصاحبه سال ۹۰ خویش، مراتب حمایت خود را از ایجاد اداره کل جهادکشاورزی جنوب فارس به اطلاع برسانند. میلادلارستان هرگونه اطلاع رسانی در این زمینه را وظیفه خویش می داند.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۴۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین