شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۴ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

تجهیز خوابگاه های دانشجویی مجتمع آموزش عالی لارستان‎

مدیر امور دانشجویی مجتمع آموزش عالی لارستان،‌از تعمیر و تجهیز خوابگاه های استیجاری دانشگاه خبر داد. به گزارش میلادلارستان، نوروزی،  با اعلام آمادگی خوابگاه های مجتمع برای پذیرش دانشجویان در…

مدیر امور دانشجویی مجتمع آموزش عالی لارستان،‌از تعمیر و تجهیز خوابگاه های استیجاری دانشگاه خبر داد.

به گزارش میلادلارستان، نوروزی،  با اعلام آمادگی خوابگاه های مجتمع برای پذیرش دانشجویان در سال تحصیلی جدید، از تعمیر و تجهیز خوابگاه های استیجاری دانشگاه خبر داد. وی با بيان  اتمام تعمیرات اساسی خوابگاه ها بر اساس اولویت بندی و پیش بینی های به عمل آمده در حوزه معاونت دانشجویی، به گوشه ای از اقدامات انجام شده در خوابگاه های مجتمع اشاره نمود.

وي بيان داشت: ارتقای سطح پوشش و دسترسی اینترنت کلیه خوابگاه های مجتمع، تعمیر و بازسازی سرویس های بهداشتی خوابگاه مهر و کوثر، خرید تعدادی یخچال، چند عدد بخاری با سنسور هوشمند اکسیژن، تعدادی  لباسشویی تمام اتوماتیک جهت استفاده دانشجویان ساکن خوابگاه کوثر از جمله اقدامات انجام شده در راستای بهبود وضعیت رفاهی خوابگاه های مجتمع بوده است.

نوروزی در ادامه با اشاره به تلاش مجتمع جهت ارتقای سلامت جسم و روان دانشجویان و ایجاد نشاط اجتماعی در بین آن ها، از افتتاح اتاق تندرستی در خوابگاه دختران کوثر در آینده ای نزدیک خبر داد و عنوان داشت: لوازم ورزشی شامل دستگاه های بدنسازی، میز پینگ پنگ، مجموعه تی آر ایکس، وزنه های ورزشی و … برای تجهیز این اتاق خریداری شده است که پس از نصب پوشش تاتمی در بخشی از زیرزمین خوابگاه کوثر راه اندازی خواهد شد.

خوابگاه دخترانه  کوثر، مهر و فجر از تاریخ  ۲۱ شهریورماه آماده پذیرش از  دانشجویان دانشگاه بوده است.

س- ۲۱۰

 

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۹:۱۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین