شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۸ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

جاهدی: ولايت مداري، رمز موفقيت در برابر توطئه هاي دشمنان است

نشست بصيرتي كاركنان، استادان و دانش پژوهان دانشگاه آزاد اسلامي لارستان به مناسبت هفته دفاع مقدس به همت بسيج اساتيد و كاركنان واحد و دفتر فرهنگ اسلامي در اين واحد…

نشست بصيرتي كاركنان، استادان و دانش پژوهان دانشگاه آزاد اسلامي لارستان به مناسبت هفته دفاع مقدس به همت بسيج اساتيد و كاركنان واحد و دفتر فرهنگ اسلامي در اين واحد دانشگاهي برگزار شد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از خبرنگارخبرگزاري آنا از لارستان، در اين نشست كه با حضور فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه پاسداران انقلاب اسلامي لارستان و هيات همراه برگزار شده بود؛ سرگرد امير جاهدي ضمن گراميداشت هفته دفاع مقدس و فرهنگ مبارزه و جهاد گفت: امروز به بركت انقلاب اسلامي و خون شهدا، درس مقاومت و استقامت بر اصول و ارزش هاي اسلامي از ايران فراتر رفته و ديگر نقاط دنيا را درنورديده است.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه لارستان، با بيان اين موضوع كه ما بايد بياموزيم كه تنها، مقاومت و دفاع در برابر تهاجمات دشمنان، راه غلبه بر ايادي استكبار است اظهار كرد: راه هاي ديگر جز سرابي بيش نيست و دفاع مقدس به ما اين درس را داد كه اگر به ياري و نصرت خدا اطمينان داشته باشيم، هيچ قدرتي نمي تواند ما را از پاي درآورد و روش هاي غلط پيشنهادي ليبرال ها، تنها باعث سردرگمي و عقب ماندگي كشور خواهد شد.

جاهدي، اظهار كرد: دفاع مقدس، فرهنگ جهاد، ايثار و از خودگذشتگي را در سراسر منطقه و حتي عالم گسترانيده است و مجاهدت هاي مجاهدان حزب الله در لبنان، انصارالله در يمن و گروه هاي جهادي در عراق، نمونه اي از اين آثار مبارك و آموزه هاي غني دفاع مقدس است.

وي در خاتمه، خاطراتي از سيد حسن نصرالله دبير كل جزب الله لبنان و وعده نصرت پروردگار توسط رهبر حكيم و فرزانه انقلاب به ايشان را بيان كرد و ادامه داد: امروز تبعيت و ولايت مداري، رمز موفقيت در برابر توطئه هاي دشمنان است و اميدواريم كه همه ما پيروان راستين مقام عظماي ولايت باشيم تا كشور به اقتدار و افتخار نهايي خود دست يابد و اين انقلاب به دست صاحب اصلي آن برسد؛ انشاالله.

در ابتداي اين نشست، مهدي زارع ضمن عرض خير مقدم به مهمان حاضر در جلسه گفت: شهدا با رها شدن از تعلقات دنيوي و دل بستن به مبدا خلقت توانسته اند عالم را به تسخير خود آورده و تمامي موانع و مشكلات را از پيش روي خود و جامعه بردارند.

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي لارستان، ادامه داد: امروز زنده نگه داشتن ياد و خاطر شهدا به فرموده رهبر فرزانه انقلاب، كمتر ازخود شهادت نيست، چراكه باعث مي شود روش، منش و بينش عاشورايي شهيدان در جامعه طنين انداز شده و جامعه از خطرات توطئه هابيمه و مصون شود.

زارع خاطر نشان كرد: دانشگاه آزاد اسلامي لارستان  به عنوان يكي از كانون هاي فكري و معرفتي شهرستان همواره دغدغه گسترش فرهنگ شهادت و ايثار را در اولويت برنامه هاي را هبردي خود قرار داده و برگزاري نشست هاي معرفتي، خود گواه اين مدعا است.در پایان مراسم، فرمانده ناحيه مقاومت بسيج و سپاه شهرستان به همراه هيات رئيسه واحد از نمايشگاه دفاع مقدس كه در مجموعه اين واحد دانشگاهي برپا شده بود بازديد و در انتها با حضور در جوار حرم مطهر دو تن از شهداي جاويد الاثر آرميده در اين واحد دانشگاهي با آرمان هاي شهداي هشت سال دفاع مقدس تجديد پيمان كردند.

س- ۲۱۰

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۹:۰۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین