شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۳ب.ظ
::آخرین مطلب 7 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 9

انهدام باند سارقان منزل در گراش

فرمانده انتظامي گراش از دستگیری باند ۳ نفره سارقان منزل با ۱۳ فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد. به گزارش میلادلارستان، سرهنگ محمدجواد اسلامي مهر، در گفت‌وگو با خبرنگار…

فرمانده انتظامي گراش از دستگیری باند ۳ نفره سارقان منزل با ۱۳ فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش میلادلارستان، سرهنگ محمدجواد اسلامي مهر، در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، در تشريح اين خبر گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت از منازل و  ساختمان‌هاي نيمه كاره در سطح شهرستان، دستگيري سارق يا سارقان احتمالي به صورت ويژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامي گراش، تصريح كرد: ماموران با انجام اقدامات پليسي و گشت زني هدفمند و نامحسوس موفق به شناسايي باند ۳ نفره سارقان شدند و در يك عمليات ضربتي آن ها را در مخفيگاهشان دستگير كردند.

سرهنگ اسلامي‌مهر، با اشاره به اينكه متهمان در بازجويي فني و تخصصي به ۱۳ فقره سرقت منزل و ساختمان‌هاي نيمه كاره اقرار كردند، گفت: در اين خصوص ۳ نفر از خریداران اموال سرقتی نيز دستگير شدند.

اين مقام انتظامي، با اشاره به اينکه متهمان دستگير شده پس از تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي و روانه زندان شدند، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشكوك مراتب را به مركز فوريت هاي پليسي ۱۱۰ اطلاع دهند.

   س- ۲۱۰

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین