یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۷ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

مهمترين درخواست فرماندار ويژه لارستان از رئيس دانشگاه فني حرفه اي فارس چه بود؟!

معاون استاندار و فرماندار ويژه لارستان از رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان فارس خواست  در تامین نیروی انسانی، تجهیزات و امکانات، تشکیل اعضا هیئت علمی و تکمیل خوابگاه…

معاون استاندار و فرماندار ويژه لارستان از رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان فارس خواست  در تامین نیروی انسانی، تجهیزات و امکانات، تشکیل اعضا هیئت علمی و تکمیل خوابگاه آموزشکده فنی و حرفه ای لارستان تسريع نمايند.

به گزارش ميلاد لارستان به نقل از  روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛ مراسم تکریم و معارفه روسای مرکز اموزش فنی و حرفه ای و آموزشکده فنی و حرفه ای لارستان با حضور رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای و معاون اداره کل مرکز آموزش فنی و حرفه ای فارس، فرماندار ويژه لارستان و برخي مسئولين در  لار برگزار شد. جليل حسني فرماندار ويژه لارستان در اين  مراسم طي سخنانی اظهارداشت: وجود مرکز آموزش فنی و حرفه ای و آموزشکده فنی و حرفه ای در شهرستان از اهمیت بالایی برخوردار است، چراکه راه را برای اشتغال جوانان تسهیل می کند. وی با بیان اینکه گسترش مراکز آموزش فنی و حرفه ای موجب تبدیل ایده به عمل می شود؛ ادامه داد: یکی از موثرترین راهکارها برای ایجاد اشتغال پایدار، مهارت‌آموزی به نیروی کار در جامعه است که این امر می‌تواند از سوی دستگاه‌های مرتبط با آموزش آغاز شده و با یک هماهنگی مناسب با سایر دستگاه‌های مرتبط با اشتغال و کارآفرینی به نتیجه‌ای مناسب برسد.

فرماندار ویژه لارستان با اشاره به اینکه حلقه مفقوده بین مراکز آموزش عالی و تقاضای جامعه، آموزش های فنی و حرفه ای است؛ تاکید کرد: در حال حاضر آموزش دیدگان زیادی از مرکز آموزش فنی و حرفه ای لارستان وارد بازار کار شده اند، بنابراین بایستی مرکز فنی و حرفه ای و آموزشکده فنی و حرفه ای لارستان فعال تر و تقویت شوند تا در آینده بتوانند موفقیت بیشتری را برای جامعه رقم بزنند. حسنی در ادامه تصریح کرد: تا آن جایی که قانون اجازه دهد از محل اعتبارات نفت و گاز و تملک دارایی سرمایه ای به مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان کمک خواهیم کرد.


معاون استاندار فارس از رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان فارس خواست که در کنار حمایت هایی که خود شهرستان در حوزه اداری و در حوزه خیرین به آموزشکده فنی و حرفه ای لارستان می‌کند، متناسب با همین حمایت‌ها، استان نیز حمایت مالی کند و از محل استانی برای این آموزشکده، اعتباراتی را در نظر بگیرد. وی در ادامه همچنین خواستار تامین نیروی انسانی، تجهیزات و امکانات، تشکیل اعضا هیئت علمی، و تسریع در تکمیل خوابگاه آموزشکده فنی و حرفه ای لارستان شد.

پیش از این نیز دکتر جامعی رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان فارس، مجید زارعی معاون اداره کل مرکز آموزش فنی و حرفه ای استان فارس، سید محسن علوی رئیس سابق آموزشکده فنی و حرفه ای لارستان و قدرت الله یادگاری فرد رییس جدید نیز به ایراد سخن پرداختند.

در ادامه حکم انتصاب قدرت یادگاری فرد بعنوان رئیس جدید آموزشکده فنی و حرفه ای پسران لارستان و حجت ایزد مهر نیز به عنوان رئیس جدید مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان به آنها تقدیم و از سید محسن علوی رییس سابق آموزشکده نیز با اهدا لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

لازم به ذكر است قدرت یادگاری فرد اهل و ساکن لار دارای کارشناسی ارشد مدیریت دولتی و حجت ایزد مهر اهل و ساکن شهر لار دارای مدرک مهندسی برق می باشد.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین