شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۸ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

كشف حدود 10000دلار ارز غيرقانوني از مسافر پرواز لار-شارجه

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس از کشف مقادیر زیادی ارز از مسافر پرواز لار به شارجه خبر داد. به گزارش ميلادلارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران، علی مبشری، در این…

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس از کشف مقادیر زیادی ارز از مسافر پرواز لار به شارجه خبر داد. به گزارش ميلادلارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران، علی مبشری، در این رابطه، گفت: مامورین انتظامی فرودگاه لارستان طی بازرسی از مسافرین پرواز لار به شارجه، ۹۹۰۰ دلار امریکا و ۸۰۵۰ ریال عمان از یکی از مسافرین کشف کردند.

وي با اشاره به غیر قانونی بودن خروج این میزان ارز از کشور، افزود: با تشکیل پرونده‌ای در این رابطه، شعبه اول اداره تعزیرات حکومتی شهرستان لار مسئول رسیدگی به پرونده شد که با احضار مسافر متخلف به تعزیرات، تحقیقاتی پیرامون موضوع انجام شد. مبشری ادامه داد: با توجه به محرز بودن تخلف این فرد، شعبه رسیدگی کننده حکم به ضبط ارز‌های مکشوفه به نفع دولت و جریمه ۲ میلیارد و سیصد میلیون ریالی برای متهم صادر کرد.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “كشف حدود 10000دلار ارز غيرقانوني از مسافر پرواز لار-شارجه”

  1. لاری گفت:

    در بسیاری از کشورها تا ده هزار دلار ارز آزاد است که مسافر با خود ببرد مگر میشه بدون داشتن پول به کشورهای دیگر سفر کرد مخارج هزینه روزانه از کجا تامین کنه؟؟؟

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین