پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۸ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

درخواست مهم معاون برنامه ريزي فرماندار لارستان از مديرعامل بانك تجارت كشور

معاون برنامه ريزي فرمانداري ويژه لارستان  خواستار انتشار اوراق مشارکت و یا مشارکت بانک تجارت در سرمایه گذاری پروژه های احداث آزاد راه جهرم-لارستان- بندرعباس و راه‌آهن جهرم –لارستان- بندرعباس…

معاون برنامه ريزي فرمانداري ويژه لارستان  خواستار انتشار اوراق مشارکت و یا مشارکت بانک تجارت در سرمایه گذاری پروژه های احداث آزاد راه جهرم-لارستان- بندرعباس و راه‌آهن جهرم –لارستان- بندرعباس شد.

به گزارش ميلادلارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ مدیرعامل بانک تجارت کشور با معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه لارستان دیدار کرد. رضا دولت آبادی مدیرعامل بانک تجارت کشور به اتفاق شریفیان معاون مدیر عامل، اشرف نژاد عضو هیئت مدیره و حسینی مدیر عامل بانک تجارت استان فارس با احسان طاهری معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه لارستان در محل فرمانداری دیدار و گفتگو نمودند.

 در این جلسه معاون برنامه‌ریزی فرمانداری ویژه لارستان ضمن تشریح وضعیت خاص شهرستان در سخنانی خاطرنشان کرد: بسیاری از مردم دیار جنوب استان و منطقه لارستان بزرگ با تحمل سختی و کار زیاد در کشورهای حوزه خلیج فارس، حاصل دسترنج خود را به کشور و شهرستان وارد کرده و در بانکها سپرده گزاری می کنند که انتظار است نظام بانکی نیز در جهت ارتقا زیرساخت ها و مشارکت در پروژه های عمرانی و اقتصادی شهرستان گام بردارد.

طاهری تاکید کرد: نقش محوری نظام بانکی در تحقق اقتصاد مقاومتی و شکل‌گیری فرایندهای اقتصادی بر هیچ کس پوشیده نیست، از این رو انتظار است با اتخاذ تدابیر لازم و اجرای سیاست‌های مالی و پولی مناسب در این مقطع حساس کنونی اقدام نمایند.

 وی در ادامه سخنانش خواستار انتشار اوراق مشارکت و یا مشارکت بانک تجارت در سرمایه گذاری پروژه های احداث آزادراه جهرم-لارستان- بندرعباس و راه‌آهن جهرم –لارستان- بندرعباس، اعطای تسهیلات بانکی جهت رونق تولید و حمایت از واحدهای صنعتی و تولیدی فعال شهرستان، ارائه تسهیلات مشاغل خانگی از محل اعتبارات در اختیار با توجه به حجم سپرده گذاری در شعب بانک تجارت منطقه لارستان و همچنین تامین نیرو و تجهیزات و ایجاد شعبه مستقل و جدید در شهرستان شد.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۴:۳۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین