جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۳ق.ظ
::آخرین مطلب 18 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

زد و بند همه منازل مردم در يكي از روستاهاي لامرد؛ قابل توجه جناب علوي

 رئیس هیئت مدیره دیده‌بان شفافیت و عدالت طي سخناني از يك فساد كلان در يكي از روستاهاي لامرد خبر داد. به گزارش ميلاد لارستان به نقل از فارس احمد توكلي…

 رئیس هیئت مدیره دیده‌بان شفافیت و عدالت طي سخناني از يك فساد كلان در يكي از روستاهاي لامرد خبر داد. به گزارش ميلاد لارستان به نقل از فارس احمد توكلي در هم‌اندیشی داوطلبان همکاری با دیده‌بان شفافیت و عدالت گفت: سال ۹۱ یا ۹۲، عده‌ای از دوستان جوان‌تر به منزل ما آمدند و گفتند شما مدعی هستی که برخی به‌طور سیستماتیک فساد می‌کنند ولی خودت تنهایی با فساد مبارزه می‌کنی. بیا و آخر عمری، آبرو و وقتت را برای مبارزه  سیستماتیک با فساد بگذار.

توکلی با بیان اینکه کار در دیده‌بان شفافیت و عدالت، معطوف به قدرت نیست، گفت: دیده‌بان به دنبال مطامع مالی و کسب قدرت نیست و رقیب دولت هم نیست.

وی با بیان اینکه در مسیر فعالیت دیده‌بان، متوجه شدیم که فساد خیلی بیشتر از آن چیزی است که فکر می‌کردیم، گفت: اخیراً پرونده‌ای به دستم رسید که حالم را خراب کرد و آن اینکه در یکی از روستاهای لامرد، همه منازل مردم را زد و بند کرده‌اند.  توکلی افزود: لیست همه افراد متخلف در این پرونده موجود است و به سراغ‌شان می‌رویم. هرچند آقای رئیسی هم در برخورد با این تخلفات، مصمم است.

رئیس هیئت مدیره دیده‌بان شفافیت و عدالت تصریح کرد: ما در مبارزه با فساد، اصولگرا و اصلاح‌طلب و شیعه و سنی نمی‌شناسیم و هرکس که پاک باشد با او دست می‌دهیم، هرکس ناپاک باشد علیه او اقدام می‌کنیم و هرکس هم بی‌گناه و مظلوم‌ باشد به دادش می‌رسیم.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۹:۴۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “زد و بند همه منازل مردم در يكي از روستاهاي لامرد؛ قابل توجه جناب علوي”

  1. ناشناس گفت:

    همه جای ایران پر است از فساد

  2. ناشناس گفت:

    مگه چکار کردن؟
    از کجا مطمئن هستش که همه فاسد هستن توی روستا

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین