شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۳ق.ظ
::آخرین مطلب 60 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

برگزاری نمایشگاه سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی لارستان

به  منظور نهادينه شدن فرهنگ ورزش و تحرك در زندگي دانشجويان و دانشگاهيان، نمايشگاهي به همت حوزه فرهنگي و پزوهشي آموزشكده سما وابسته به دانشگاه آزاد اسلامي لارستان برپا شد. به…

به  منظور نهادينه شدن فرهنگ ورزش و تحرك در زندگي دانشجويان و دانشگاهيان، نمايشگاهي به همت حوزه فرهنگي و پزوهشي آموزشكده سما وابسته به دانشگاه آزاد اسلامي لارستان برپا شد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از خبرنگار خبرگزاري آنا، مهدي زارع ضمن بازديد از نمايشگاه سلامت در جمع شرکت کنندگان و برگزارکنندگان این نمایشگاه گفت: انجام فعاليت هاي فوق برنامه و اجراي مراسمات مذهبي، ورزشی و فرهنگي مي تواند در تقويت روحيه جوانان و ايجاد حس اعتماد به نفس در بين دانشجويان، بسیار موثر باشد.

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي لارستان ادامه داد: دانشجويان آموزشكده سما اين واحد دانشگاهي از جمله فرهيختگان خلاق و توانمندي هستند كه با مدیریت اين آموزشكده، موفق به كسب افتخارات متعددي در سطح منطقه، استان و كشور شده اند.

زارع، ضمن تشكر از برگزار كنندگان اين نمايشگاه و دانشجویان خلاق رشته تربیت بدنی و بهداشت مدارس این دانشکده اظهار كرد: نفس برگزاري چنين برنامه هايی علاوه بر تقويت حس اعتماد به نفس و خودباوري، عاملي موثر در ارتقا بینش و شناخت دانشجويان، نسبت به مقولات مهمي همچون موضوع سلامت و مخاطرات پيش روي آنها در عرصه هاي مختلف زندگي مي باشد.

زارع بيان كرد: تعليمات هدفمند و تقويت توانايي هاي فردي، دو رسالت مهم دانشگاه ها در نبرد نابرابر فرهنگي است كه با اشتياق دانشجويان و همكاري كاركنان و استادان، قابل دسترس خواهد بود.

وي عنوان كرد: همان گونه كه رهبر فرزانه انقلاب تاكيد فرمودند تهذيب، كسب دانش و فعاليت هاي ورزشي، سه رسالت مهم دانشجويان و جوانان بوده كه غفلت از آنها مي تواند آغازي براي معظلات فرهنگي باشد.

در اين نمايشگاه زارع، رئيس واحد و واحدپور، معاونت دانشگاه آزاد اسلامی لارستان و  رئيس آموزشكده سمای این واحد از غرفه هاي غذاهاي سالم، لوازم ورزشي، آزمايش تناسب قد و وزن، پرتاب دارت و کارگاه مهارتی و آموزشي سلامت بازديد كردند.

خبرنگار : يزداني

س-۲۱۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۸:۴۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین