پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۵ب.ظ
::آخرین مطلب 4 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 7

رتبه سومی لارستان، در بیشترین متولدین نوزاد دوقلو در فارس

 به گزارش میلاد لارستان، محسن نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز اظهار کرد: براساس آمارهای سال گذشته، افزایش چندقلوها نادر بوده است، این در حالی است که ۳/۳…

 ثبت احوالبه گزارش میلاد لارستان، محسن نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز اظهار کرد: براساس آمارهای سال گذشته، افزایش چندقلوها نادر بوده است، این در حالی است که ۳/۳ درصد از آمارهای ولادت را چندقلوها به خود اختصاص داده اند. وی افزود: در سال گذشته جمعا یک هزار و ۲۸۶ مورد دو قلو در این استان  متولد شده است. نعمتی اضافه کرد: تولد نوزادان دوقلو در شهرستان شیراز ۵۳۲ مورد، مرودشت ۹۱ مورد و لارستان

با  ۷۰ مورد بیشترین متولدین دوقلو را داشته اند و این امر باعث افزایش جمعیت نوزادان در فارس شده است.

 مدیرکل ثبت احوال فارس خاطرنشان کرد: این عامل، اقتصاد خانواده ها را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد که می طلبد مسئولین امر نسبت به حمایت از کانون خانواده اقدام کنند و همچنین سلامت نوزادان در گروه های مختلف پزشکی با برنامه های هدفمند دنبال شود.

 وی تصریح کرد: بر اساس آمارها تولد نوزادان سه قلو در شهرستان شیراز ۳۱ مورد بوده است و همچنین فسا پنج مورد و ممسنی چهار مورد آمار سه قلوهای استان را در بردارند که تنها یک مورد چهار قلوزایی در شیراز در سال گذشته ثبت شده است.

 مدیرکل ثبت احوال فارس اضافه کرد: در سال گذشته از تعداد ۸۲ هزار و ۷۳۶ مورد  کل ولادت استان، ۲ هزار و ۷۷۴ ولادت متعلق به چندقلوها بوده است که ۳/۳ درصد کل ولادت ها را در بر می گیرند.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۴ شهریور ۱۳۹۲ ساعت ۹:۱۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین