جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۲ق.ظ
::آخرین مطلب 40 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

جناب فرماندار؛ راه اندازي واحدهاي اشتغالزاي 200 نفره به كجا رسيد؟؟

حدود ۶ ماه پيش يعني در ارديبهشت  ماه، حسني معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در اولين جلسه سال۹۸  شورای اشتغال شهرستان با بیان اینکه نرخ بیکاری در لارستان ۶٫۵…

حدود ۶ ماه پيش يعني در ارديبهشت  ماه، حسني معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در اولين جلسه سال۹۸  شورای اشتغال شهرستان با بیان اینکه نرخ بیکاری در لارستان ۶٫۵ درصد و از نظر ایجاد اشتغال رتبه دوم استان فارس قرار داریم، گفته بود: لارستان از جایگاه قابل قبولی برخوردار است، اما این باعث نشود که موضوع اشتغال را رها کنیم، بلکه بایستی این مهم ادامه داشته باشد.

وي در همين جلسه اظهار داشته بود:  اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان نشستی را در راستای ایجاد اشتغال و تولید با تعدادی از ادارات و دانشگاه های شهرستان بصورت تخصصی برگزار نماید و در این خصوص از تمامی سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی حمایت و به صورت مستمر جلسات خود را برگزار نماید.

فرماندار ویژه لارستان همچنین به راه‌اندازی واحدهای تولیدی جدید تا سقف حداقل ۲۰۰ نفر اشتغالزایی اشاره و تاکید کرد: امیدواریم با همت مسئولان و همراهی کارآفرینان و تولیدکنندگان بتوانیم چنین واحدهایی را در سال جدید راه اندازی نماییم.

حال با گذشت بيش از نيمي از سال ۹۸ بايد اين سوال را از شخص فرماندار ويژه لارستان جناب حسني پرسيد كه چه گام هايي در راستاي راه اندازي واحدهاي اشتغالزاي ۲۰۰ نفره و بالاتر برداشته ايد؟ و سوال ديگر از جناب ابراهيم زاده رئيس اداره صنعت و معدن و تجارت لارستان كه تاكنون چند جلسه با دانشگاه هاي شهرستان در راستاي گسترش اشتغال زايي در منطقه برگزار نموده ايد؟

ميلاد لارستان آماده  انتشار پاسخ مسئولان محترم مي باشد.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۶:۳۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “جناب فرماندار؛ راه اندازي واحدهاي اشتغالزاي 200 نفره به كجا رسيد؟؟”

  1. لارستان مهد تمدن ها گفت:

    باتوجه به داشتن دانشگاه فنی دولتی در لارستان با ۴ رشته کاردانی و دو رشته کارشناسی میتوان از این پتانسیل ویژه نیز بهره گرفت

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین