جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۸ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

جعفرپور خبر داد:نشست دوم کمیسیون فرهنگی جهت اجرایی‌کردن بیانیه گام دوم

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: نشست دوم کمیسیون فرهنگی مجلس برای اجرایی کردن بیانیه گام دوم انقلاب آذرماه برگزار می‌شود. به گزارش میلادلارستان به نقل از خانه ملت،‌ جمشید جعفرپور…

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: نشست دوم کمیسیون فرهنگی مجلس برای اجرایی کردن بیانیه گام دوم انقلاب آذرماه برگزار می‌شود. به گزارش میلادلارستان به نقل از خانه ملت،‌ جمشید جعفرپور در خصوص اجرایی سازی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: در پژوهشگاه نیروی انتظامی همایشی از طرف کمیسیون فرهنگی با هدف آشنایی با فعالیت‌های پراکنده در خصوص اجرایی شدن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی پس از گذشت ۹ ماه از صدور این بیانیه برگزار شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بسیاری از دستگاه‌ها خود را مخاطب این بیانیه دانستند و به دنبال ارائه راهکار جهت اجرایی سازی آن اقداماتی را انجام داده اند.

وی افزود: مجلس به دلیل جایگاه نظارتی و تقنینی خود تلاش می کند تا فعالیت های پراکنده در این زمینه را مهندسی کند و برای رسیدن به این هدف به دنبال اطلاع یافتن از فعالیت های انجام شده است و در نشست با نهادهایی که پژوهش‌های لازم را انجام داده‌اند از فعالیت دستگاه‌های مختلف مطلع شدیم.

جعفرپور ادامه داد: در آذرماه با دعوت از دستگاه های مخاطب بیانیه گام دوم انقلاب جلسه ای را برگزار می کنیم تا کمک‌های لازم را دریافت کنیم و در صورت نیاز به قانونگذاری یا نظارت در اجرای قوانین موجود، اقدامات لازم انجام شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: صدا و سیما نقش اول را در فرهنگ سازی دارد و اکنون گام های اولیه را برداشته تا چرایی و اهمیت بیانیه گام دوم را برای مردم و حوزویان تشریح کند. لازم است این سازمان به جوانان توجه ویژه داشته باشد زیرا مخاطب اصلی بیانیه گام دوم جوانان هستند. اقدامات انجام شده صدا و سیما در این زمینه خوب بوده و باید گام های بهتری نیز برداشته شود.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۷:۳۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین