جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۴ق.ظ
::آخرین مطلب 2 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

بیانیه گام دوم انقلاب باعث ایجاد تمدن بزرگ اسلامی می‌شود

امام‌جمعه شهرستان لار گفت: بیانیه گام دوم انقلاب علاوه بر خودسازی باعث ایجاد تمدن بزرگ اسلامی می‌شود. حجت‌الاسلام سیدمختار موسوی خرم  در جلسه هم‌اندیشی استادان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی لارستان…

امام‌جمعه شهرستان لار گفت: بیانیه گام دوم انقلاب علاوه بر خودسازی باعث ایجاد تمدن بزرگ اسلامی می‌شود.

حجت‌الاسلام سیدمختار موسوی خرم  در جلسه هم‌اندیشی استادان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی لارستان با تشكر از اهتمام دانشگاه آزاد اسلامی لارستان به عملیاتی كردن بیانیه گام دوم انقلاب گفت: این بیانیه، حامل پیام‌های ارزشمند و مهمی به جوانان و توده مردم بوده كه می‌تواند علاوه بر خودسازی، باعث ایجاد تمدن بزرگ اسلامی‌ شود. وی ادامه داد: انقلاب اسلامی برخلاف دیگر انقلاب‌ها در راستای منافع استكبار جهانی عمل نكرده و اهداف خود را در چارچوب ارزش‌های اسلامی و الهی پیش برده است. وی اظهار كرد: حفظ پوسته، ظاهر و محتوای انقلاب اسلامی مسئله مهمی است كه استادان و نخبگان این مهم را به‌خوبی انجام داده‌اند.

امام‌جمعه لارستان با بیان این موضوع كه نخبگان و جامعه علمی لارستان باید افق رسیدن به تمدن اسلامی را برای این شهرستان ترسیم كنند، گفت: استادان بسیجی باید به فرمایش‌های مقام معظم رهبری نگاه محققانه داشته باشند، چون در فرمایش ایشان كدهایی وجود دارد كه یكی از آنها، كد تمدن اسلامی است كه این تمدن به لطف الهی در افق ۵۰ سال آینده محقق خواهد شد.

در ادامه فرمانده سپاه لارستان با تشكر از حضور استادان بسیجی در این جمع انقلابی گفت: استادان دانشگاه دارای ظرفیت‌های منحصربه‌فردی هستند كه در صورت استفاده بهینه از آن می‌توانند در ایجاد حس نشاط و سرزندگی در جامعه نقش مهمی را ایفا كنند.

امیر جاهدی بیان كرد: از استادان انتظار می‌رود در این شرایط حساس كه دشمن به طرق مختلف به دنبال ضربه‌زدن به انقلاب اسلامی از طریق جنگ نرم و با ایجاد یاس و ناامیدی در مردم و جوانان است؛ مانع اجراشدن سیاست‌های استكباری دشمن شوند.

به گزارش میلادلارستان به نقل از آنا در ابتدای این جلسه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان با بیان اینكه این نشست از سلسله جلساتی است كه به منظور عملیاتی كردن گام دوم انقلاب اسلامی در این واحد دانشگاهی برگزار می‌شود، اظهار كرد: در نخستین جلسه كه با حضور جمشید جعفر‌پور نماینده مردم شهرستان‌های لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی برگزار شد؛ دبیرخانه اجرایی كردن بیانیه گام دوم انقلاب در این واحد دانشگاهی تشکیل شد.  رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لارستان افزود: به منظور اجرایی شدن این بیانیه، معاونت‌های فرهنگی دانشجویی و علمی(آموزشی پژوهشی) این واحد دانشگاهی، موظف شدند با بررسی راهكارهای اجرایی شدن این بیانیه، مصوبات آن را به دوایر مربوط ابلاغ كنند.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۴ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۵:۴۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین