پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۹ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

آغاز اجرای دوره پنجم منظومه فکری امام خامنه ای در لارستان

امام جمعه لارستان با بیان اینکه هدف در گام انقلاب  تمدن سازی است و لازمه این حرکت آشنایی با منظومه فکری امامین انقلاب  است، گفت: لازمه عملیاتی شدن بیانیه گام…

امام جمعه لارستان با بیان اینکه هدف در گام انقلاب  تمدن سازی است و لازمه این حرکت آشنایی با منظومه فکری امامین انقلاب  است، گفت: لازمه عملیاتی شدن بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان نقشه راه در گام دوم انقلاب آشنایی نخبگان جامعه با منظومه فکری امامین انقلاب است.

به گزارش میلاد لارستان، همزمان با شروع پنجمین دوره‌ آموزشی آشنایی با منظومه فکری رهبر انقلاب، علی‌اکبر قیومی مدیر اجرایی این دوره‌ آموزشی در لارستان با حضور در دفتر امام جمعه لارستان به گزارشی از وضعیت مجموعه در استان فارس و  لارستان پرداخت.

مدیر اجرایی این دوره آموزشی در لارستان با بیان اینکه فعالیت این مجموعه‌ جهادی از تابستان سال ۹۶ متشکل از جوانان انقلابی در سطح کشور به مدیریت حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل فخریان کار خود را شروع و هم اکنون توانسته است به همت جوانان جهادی و انقلابی در کل کشور این حرکت عظیم آموزشی را مدیریت کند، اظهار داشت: هدف مجموعه‌ تبیین منظومه فکری رهبر انقلاب آشنایی عالمانه آحاد مردم به ویژه جوانان با نقشه راه انقلاب اسلامی و آشنایی با مبانی اصیل و عمیق انقلاب اسلامی است.

وی با تأکید بر اینکه به طور قطع آشنایی با نقشه راه انقلاب اسلامی و آشنایی با مبانی اصیل و عمیق انقلاب اسلامی یکی از نیازهای اصلی ما در کشور محسوب می‌شود، افزود: خصوصیت ویژه دوره پنجم، تشکیل ۱۲ جلسه کلاس آموزشی روش مطالعه، روش تندخوانی، مدیریت زمان و برنامه‌ریزی مدیریت زمان و آموزش تند خوانی در طی ۴۵ روز توسط اساتید برجسته کشوری برای کمک به جوانان پرشور بود که فراگیران محترم بتوانند بهتر این مسیر بزرگ و تحول آفرین را طی کنند.

وی با اشاره به اینکه برنامهی آموزشی مجموعه تبیین منظومه فکری رهبر انقلاب، آموزش آحاد جامعه اعم از برادران و خواهران جهت تحقق گام دوم انقلاب اسلامی برای زمینه سازی تمدن نوین اسلامی است، تصریح کرد: لازمه این حرکت عظیم جهادی و فرهنگی حفظ اتحاد همه نیروها در شرایط فعلی و پرورش افراد عالم به اصول و مبانی اصیل امامین انقلاب است.

قیومی با ابراز تأسف نسبت به اینکه بیشتر اوقات افراد با ذهنیت خود و بدون شناخت کامل و جامع از مبانی انقلاب و اندیشه امام جامعه به تبیین انقلاب یا دفاع از ولایت پرداخته که این خود با آسیب‌های جدی همراه است، خاطر نشان کرد: با توجه به شروع این دوره پر برکت بسیاری از برادران و خواهران که تازه با این مجموعه در لارستان و شهرهای مختلف استان آشنا شده‌اند و علاقه‌مند به تحصیل در این مجموعه شده‌اند، مشتاق برای ورود به این مجموعه هستند که در دوره‌های بعدی شرکت خواهند کرد.

لازمه عملیاتی شدن بیانیه گام دوم انقلاب آشنایی نخبگان جامعه با منظومه فکری امامین انقلاب است

در این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین سیدمختار موسوی‌خرم امام جمعه لارستان نیز ضمن اعلام حمایت و  پشتیبانی از جوانان جهادی، بر تشکیل گروهی از جوانان انقلابی جهت مطالعه و آشنایی با منظومه فکری رهبری تاکید کرد و گفت: یکی از کارهای ضروری در جامعه شناخت مبانی انقلاب اسلامی و پرورش جوانان تراز انقلاب و تبیین منظومه فکری امامین انقلاب است.

وی یکی از کارهای مهم و لازم در گام دوم انقلاب اسلامی را کادرسازی برشمرد و افزود: در غیر این صورت در نیل به  اهداف این بیانیه با مشکل مواجه خواهیم شد.

امام جمعه لارستان هویت سازی را مقدمه و شرط لازم کادر سازی دانست و تصریح کرد: مجموعه تبیین که در شهر لار فعال شده به این مهم توجه ویژه کند.

این استاد حوزه و دانشگاه کادرسازی، هویت‌سازی و تربیت عمومی از الزامات اجرای بیانیه گام دوم انقلاب عنوان کرد و ادامه داد: همان طور که در گام اول، متناسب با گام اول  کادرسازی، هویت‌سازی و تربیت عمومی داشتیم، همین اقدام در گام دوم نیاز است یعنی  باید هویت دینی شکل بگیرد که مانند کادرسازی شهید بهشتی برای انقلاب اسلامی، اکنون نیز باید جوانانی را تربیت کنیم که بتوانند بار انقلاب را به دوش بگیرند و به سر منزل مقصود برسانند و دستاوردهای نظام را حفظ کنند.

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه هدف در گام انقلاب  تمدن سازی است و لازمه این حرکت آشنایی با منظومه فکری امامین انقلاب  است، یادآور شد: لازمه عملیاتی شدن بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان نقشه راه در گام دوم انقلاب  آشنایی نخبگان جامعه با منظومه فکری امامین انقلاب است.

وی در ادامه ضمن تجلیل از مقام علمی شهید مطهری و شهدای انقلاب اسلامی، انقلاب اسلامی را میراث بزرگ انبیا و اولیا الهی دانست و ادامه داد: یکی از دغدغه‌های اینجانب در منطقه به واسطه این حرکت جهادی یعنی تبیین افکار امامین انقلاب در حال آغاز و شکل گیری است که خدا را شاکرم و به همه برادران و خواهرانی که در لارستان مشغول این کار مهم مهم هستند دعا نموده و توفیقات روز افزون آن را خواهانم و این عزیزان بدانند درمسیر مهمی قدم برداشته اند.

امام جمعه لارستان در پایان اضافه کرد: ایمان و اعتمادی که با شناخت ایجاد شده است در سختی ها و طوفان ها ممکن است خم  شود ولی نمی شکند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین