شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۴ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

بازرسان بر بازارهای لارستان نظارت مستمر دارند

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت لارستان از نظارت جدی بازرسان از میادین و بازارهای عرضه کالا و خدمات در سطح این شهرستان خبر داد. علی محمد ابراهیم زاده در…

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت لارستان از نظارت جدی بازرسان از میادین و بازارهای عرضه کالا و خدمات در سطح این شهرستان خبر داد.

علی محمد ابراهیم زاده در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان در پاسخ به سوالی مبنی بر نحوه بازرسی و نظارت مأموران اداره «صمت» لارستان بر قیمت کالاها با توجه به اجرای طرح مدیریت مصرف بنزین در سطح کشور، اظهار داشت: به طور مستمر و روزانه و از روز شنبه ۲۵ آبان ماه برابر با نخستین روز کاری پس از اعلام اجرای طرح مدیریت مصرف بنزین، مأموران بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت لارستان با همراهی همکاران در اداره تعزیرات در حال رصد قیمت ها از خرده فروشی ها هستند.

وی با بیان اینکه بنده نیز به شکل حضوری در این بازرسی ها حضور دارم، افزود: خوشبختانه با هوشیاری مردم و بصیر لارستان، هیچگونه افزایش قیمتی در کالاها و خدمات پس از اجرای این طرح در این شهرستان نداشته ایم.

رئیس اداره صمت لارستان با اذعان به اینکه بیشترین نظارت ما مربوط به میادین عرضه تره بار بوده است، تصریح کرد: در برخی محضولات جالیزی مثل گوجه فرنگی و کاهو قیمت ها دچار نوساناتی بوده که این مهم به دلیل خارج از فصل بودن هرساله در این بخش از فصول سال شاهد افزایش قیمت بوده ایم.

این مسئول با ابراز خرسندی از عدم تغییر محسوس قیمت اجناس در بازارهای شهر لار، خاطر نشان کرد: خوشبختانه تاکنون مورد خاصی در این زمینه مشاهده نشده است.

ابراهیم زاده از شهروندان خواست در صورت مشاهده تخلفات با شماره ۱۲۴ اداره صمت لارستان یا شماره ۵۲۳۳۵۰۰۷ واحد بازرسی اتاق اصناف لارستان تماس بگیرند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۳:۴۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “بازرسان بر بازارهای لارستان نظارت مستمر دارند”

  1. ناشناس گفت:

    میگن برنج هندی نایاب شده….افزایش یمت هم داره
    میگن لاستیک ۲۰۰ هزار گران شده

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین