پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۸ق.ظ
::آخرین مطلب 40 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 7

استقرار سومین شرکت هواپیمایی در فرودگاه شیراز+تقاضا

با پرواز امروز شیراز- مشهد، فلای پرشیا رسما به خطوط پروازی ایران پیوست. مدیرعامل شرکت هواپیمایی فلای پرشیا در گفت و گو با خبرگزاری صدا و سیما، گفت: نخستین پرواز…

با پرواز امروز شیراز- مشهد، فلای پرشیا رسما به خطوط پروازی ایران پیوست. مدیرعامل شرکت هواپیمایی فلای پرشیا در گفت و گو با خبرگزاری صدا و سیما، گفت: نخستین پرواز این شرکت هواپیمایی ظهر امروز از شیراز به سمت مشهد انجام شد.

یونس دقیق کیا با بیان این که شرکت هواپیمایی فلای پرشیا سه فروند هواپیما بوئینگ ۷۳۷ مدرن با عمر ناوگانی کمتر از معدل ناوگان کشوری خریداری کرده است ، افزود: این هواپیما ها از امروز در مدت سه هفته به صورت پلکانی فعال می‌شوند که در هفته نخست پرواز‌های تهران – شیراز و شیراز- مشهد انجام و به ترتیب دیگر مقاصد از جمله کیش و قشم به آن‌ها افزوده می‌شود.

وی گفت: بلیت پرواز‌های این شرکت هواپیمایی از طریق شرکت‌های خدمات مسافرتی هوایی، سایت‌های مجاز اینترنتی و سایت شرکت فلای پرشیا به فروش می‌رسد.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی فلای پرشیا ، هدف از راه اندازی این شرکت هواپیمایی در شیراز را تعدد گردشگران و مسافران هوایی و فرهنگ و اخلاق نکوی مردم این شهر بیان کرد و افزود: استان فارس به‌واسطه وضعیت جغرافیایی، فرهنگی و تاریخی بیشترین ورود مسافر خارجی را ثبت کرده است.

دقیق کیا گفت: سهامداران و مدیران اجرایی این شرکت افزون بر ۲۵ سال در صنعت هوانوردی سابقه دارند.

آسمان و سپهران، دو شرکت دیگر فعال در استان فارس هستند .

میلاد لارستان: انتظار می رود با همت جهادی مسئولان، با توجه به حجم بالای تقاضای تردد مسافر از فرودگاه لارستان، رایزنی های لازم برای استقرار حداقل یک شرکت هواپیمایی در لارستان فراهم شود که برای این مهم می توان با تشویق و ترغیب سرمایه داران لارستانی و همچنین خرید چند هواپیما زمینه را برای راه اندازی یک شرکت دائمی در این خطه برای خدمت به مردم این سرزمین فراهم ساخت تا به تبع آن ضمن ایجاد اشتغال پایدار، امکان برقرار پرواز در مسیرهای مختلف داخلی و خارجی در لارستان فراهم شود.

همچنین انتظار می رود با پیگیری مسئولان، زمینه برقراری پروازهای جدید شرکت تازه تأسیس فلای پرشیا از فرودگاه لارستان به مقاصد داخلی مثل مشهد، تهران، شیراز و کیش و خارجی مانند مسقط، دوحه، دبی، کویت و غیره فراهم شود.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۶:۱۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “استقرار سومین شرکت هواپیمایی در فرودگاه شیراز+تقاضا”

  1. ناشناس گفت:

    متاسفانه مسئولان لارستان بدنبال توسعه هر چه بيشتر فرودگاه نیستند.در حال حاضر ميتوان پرواز مشهد وهمچنین مقاصد کویت و عمان را اضافه نمود و با پیگیری جهت افزودن طول باند فرودگاه ،ميتوان پرواز حج تمتع را هم راه اندازی نمود.این کار نیاز به همکاری تمام مسولین لارستان مانند فرماندار،مدیرکل و نماينده شهرستان دارد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین