پنج شنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۰ب.ظ
::آخرین مطلب 56 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 9

رتبه نخست کتابدار آموزشی توسط کارشناس دانشکده علوم پزشکی لارستان

دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، در سومین همایش ملی کتابداران پزشکی و اطلاعات سلامت موفق به کسب عنوان نخست شد. به گزارش میلادلارستان به نقل از دانشکده…

دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، در سومین همایش ملی کتابداران پزشکی و اطلاعات سلامت موفق به کسب عنوان نخست شد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از دانشکده علوم پزشکی لارستان، موهبت شیوخی (کارشناس امور کتابخانه های دانشکده علوم پزشکی لارستان)، رتبه نخست کتابدار آموزشی را در سومین همایش ملی کتابداران پزشکی و اطلاعات سلامت دریافت نمود.

در این همایش که با حضور ۹۳ کتابدار برگزیده دانشگاه های علوم پزشکی کشور و در دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار گردید، شش نفر از کتابداران آموزشی برگزیده دانشگاه های سراسر کشور به عنوان کتابداران منتخب کشوری معرفی شدند که موهبت شیوخی از دانشکده علوم پزشکی لارستان و مژگان همتی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز مشترکاً رتبه نخست را کسب نمودند.

همایش ملی کتابداران پزشکی به صورت سالانه و همزمان با هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار، در دو سطح دانشگاهی و کشوری برگزار می گردد. در سطح دانشگاهی، کتابداران دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور پس از تکمیل چک لیست انتخاب کتابداران پزشکی در سه بخش کتابدار آموزشی، پژوهشی و مراکز درمانی و با ارائه مستندات مربوطه ارزیابی می شوند. برخی از محورهای مهم چک لیست کتابدار برگزیده آموزشی شامل تدریس کارگاه های آموزشی منابع اطلاعاتی، تسلط به زبان انگلیسی (داشتن مدرک ملی یا بین المللی)، تهیه راهنمای آموزشی پایگاه های اطلاعاتی (حداقل ۱۰ راهنما) و ارائه حداقل پنج پیشنهاد، اقدام خلاقانه، ویژه و برجسته مرتبط با حوزه کتابداری و اطلاع رسانی می باشد. سایر محورهای این چک لیست شامل تقدیرنامه های شغلی، سنوات خدمت و مدارک تحصیلی اخذ شده می باشد.

کتابداران برگزیده هر یک از دانشگاه های علوم پزشکی که بر اساس این چک لیست در سطح دانشگاه انتخاب شده اند، جهت شرکت در همایش ملی کتابداران پزشکی و اطلاعات سلامت معرفی می گردند.

در سطح کشوری، ابتدا چک لیست های تکمیل شده کتابداران منتخب دانشگاه ها و مستندات مربوطه بررسی می شود و شش کتابدار آموزشی انتخاب می گردند. در طی برگزاری همایش که با حضور کتابداران برگزیده تمامی دانشگاه های علوم پزشکی کشور برگزار می گردد، از کتابداران منتخب کشوری قدردانی می گردد.

 س-۲۱۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۸:۲۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین