دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۲ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

جوانی از “محمله خنج” بخشدار “بیدشهر اوز” شد

جوانی از شهر محمله خنج، سرپرست بخشداری بیدشهر شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از خنج‌ کهن، با حکم عنایت‌اله رحیمی استاندار فارس، “محمد شاحسنی” اهل شهر محمله شهرستان…

جوانی از شهر محمله خنج، سرپرست بخشداری بیدشهر شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از خنج‌ کهن، با حکم عنایت‌اله رحیمی استاندار فارس، “محمد شاحسنی” اهل شهر محمله شهرستان خنج به عنوان سرپرست بخشداری تازه تاسیس بیدشهر شهرستان اوز منصوب شد و در مراسمی که در روستای کوره مرکز بخش بیدشهر برگزار شد، به طور رسمی معارفه گردید.

در این مراسم علی‌پور سرپرست فرمانداری  شهرستان اوز گفت: وظیفه دارم از خدمات ۹ ساله محمدحسین آتش‌فراز سپاسگزاری کنم و اضافه کنم که آتش‌فراز توانمند و مردم‌دار بود که توانست بین مردم و مسئولان تعامل ایجاد کند. وی ضمن معرفی محمد شاحسنی به عنوان سرپرست بخشداری جدید‌التاسیس بیدشهر به مرکزیت کوره اظهار داشت: شاحسنی جوانی توانمند، اخلاق‌مدار و مطالبه‌گر است. طول عمر مدیریت وی سه سال است و خیلی زود پله‌های ترقی را طی کرده است.

علی‌پور اظهار داشت: گرچه ایشان بسیار فعال و پیگیر موضوعات است ولی من در حضور مردم اعلام میکنم که هیچ قصوری از وی نمی‌پذیرم و پیوسته او را در راه برطرف کردن مشکلات مردم کمک میکنم.

در ادامه این مراسم محمدحسین آتش‌فراز بخشدار سابق اوز در سخنانی اظهار داشت: من ۸ سال و ۶ ماه در خدمت همه شما عزیزان بوده و میدانم که شما پای کار هستید و در زمان مدیریت من همکاری خوبی داشته‌اید که از اهالی بخش بیدشهر سپاسگزاری میکنم. وی شاحسنی را جوانی توانمند و شایسته برای بخشداری معرفی کرد و گفت: همانطوری که مرا همراهی کرده‌اید، انتظار است او را نیز همراهی و یاری نمایید تا بتوانیم تحت مدیریت فرماندار به مردم خدمت کنیم.

در پایان این مراسم، محمد شاحسنی سرپرست بخشداری تازه تاسیس بیدشهر گفت: من پیوسته در کنار شما بزرگواران خواهم بود و مشورت یکی از اصول کاری من است. وی اظهار داشت: در کار اجرائی، سیاست کاری ندارم و اخلاق مداری، تعامل و سازندگی محور کار من است. وی همچنین عنوان کرد: مسئولیت من دارای دو اصل تکلیف و حقوق بوده که تکلیف به عهده من است و حقوق هم مال شماست و اینها در وحدت و همدلی و جلوگیری از تفرقه امکان پذیر است.

عکس:‌پسین اوز

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۷:۵۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “جوانی از “محمله خنج” بخشدار “بیدشهر اوز” شد”

  1. امراله مهماندوست گفت:

    دو نوع زمین خوار در کشور ایران وجود دارد ۱- یکی شخص یا اشخاصی که نتواند یا نتوانند به موقع و به اندازه رشوه خود را به کارکنان (الف – اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان … ب – اداره اجازه برداشت آب از زیر زمین در شهرستان … پ – اداره واگذاری زمین برای توسعه کشاورزی در شهرستان … ت – اداره ثبت اسناد املاک در شهرستان … بپردازد یا بپردازند ۲- یکی شخص یا اشخاصی که نتواند یا نتوانند به موقع و به اندازه رشوه خود را به الف – اداره شهرسازی شهرستان … ب – اداره روستا سازی شهرستان … پ – اداره ثبت اسناد املاک شهرستان …بپردازد یا بپردازند این شخص یا اشخاص از طرف مراجع مربوطه به عنوان زمین خوار به اداره دادگستری شهرستان … معرفی می شوند تا درس عبرتی شوند برای ملت بزرگ ایران

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین