پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۲ق.ظ
::آخرین مطلب 4 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

معاون بهره برداری گاز فارس خبر داد: گازرسانی ۳۵ کیلومتری در لارستان/ تصویب ۲۵ کیلومتر طرح گازرسانی دیگر

 به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری تسنیم از لارستان، کرامت الله نیکنام با بیان اینکه سال گذشته ۳۵ کیلومتر در این شهرستان گاز کشی شده است اظهار کرد:…

 گازرسانیبه گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری تسنیم از لارستان، کرامت الله نیکنام با بیان اینکه سال گذشته ۳۵ کیلومتر در این شهرستان گاز کشی شده است اظهار کرد: ۲۵ کیلومتر دیگر طراحی شده که با همکاری شهرداری به بهره برداری می رسد. نیکنام گفت: در این جلسه مصوب شد طرح گازرسانی به صنایع از طریق صنایع متقاضی و با نظارت شرکت گاز استان فارس انجام شود. وی افزود:

همچنین مقرر شد در خصوص مسکن مهرقلات خانی ۲ هزار و ۴۰۰ متر شبکه و انشعاب اجرا شود و نسبت به مناقصه گذاری گازرسانی به تنگ اسد طوری برنامه ریزی شود که اواخر شهریور نسبت به انتخاب پیمانکار اقدام و بهره برداری تا پایان سال ۹۲  عملی شود.

معاون بهره برداری گاز استان تصریح کرد: عملیات اجرای گازرسانی به شهر بیرم تا قبل از دهه فجر ،شبکه گذاری ۳۰ کیلومتر حوزه های شهر لار و ۳ کیلومتر حوزه های شهر اوز با مشخص کردن پیمانکار تا یکماه آینده آغاز می شود.

 وی  خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود برای اجرای کامل این پروژه ها مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال هزینه شود.

 نیکنام اعلام کرد: لارستان دارای ۹۰ روستای بالای ۲۰ خانوار بوده که بسیار گسترده  پراکنده است و ۵۹ روستای این شهرستان  بالای ۱۵ کیلومتر از خط انتقال گازفاصله دارند که شامل گازرسانی  نمی شوند، اما محلچه و فیشور در اولویت گازرسانی قرار دارند.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۲ ساعت ۷:۱۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین