سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۸ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 23

آیا حق لارستان به راحتی زیر پا گذاشته نشد؟

اخیرا  مشاور مديرعامل و مدير امور استانها و مجلس سازمان صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي ايران در بازدید خود از شرکت شهرک های صنعتی استان فارس طی سخنانی  حدود ۸…

اخیرا  مشاور مديرعامل و مدير امور استانها و مجلس سازمان صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي ايران در بازدید خود از شرکت شهرک های صنعتی استان فارس طی سخنانی  حدود ۸ درصد كل شهرك‌هاي صنعتي فعال كشور و شهرك‌هاي در حال واگذاري زمين را متعلق به استان فارس دانست. وی با بیان این که  هم اكنون بيش از ۳۰ هزار واحد در شهرك‌هاي صنعتي مستقر و فعال شده است از وجود نگاهي ويژه در اين سازمان

براي ايجاد شهرك‌ها و نواحي صنعتي در مناطق كمتر برخوردار كشور خبرداد و با اظهار اينكه مشوق‌هاي مناسبي در اين خصوص پيش‌بيني شده و خواهد شد، توسعه كيفي شهرك‌ها و نواحي صنعتي در كشور را از مهمترين برنامه هاي راهبردي اين سازمان اعلام كرد.

بیان این سخنان گروه تحلیل و تفسیر خبر میلادلارستان را بر آن داشت با با نگاهی مجدد، به بررسی جایگاه شهرک  صنعتی  لارستان و واحدهای مستقر در آن و مقایسه با کل استان بپردازد و مجددا این سوال را از خود بپرسد که آیا اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب فارس به مرکزیت لارستان حقی را از کسی ضایع می نمود؟!! به همین دلیل این گروه سری به وب سایت شرکت شهرک های صنعتی فارس زده و لیست واحدهای بهره بردار مستقر در شهرک های صنعتی فارس را مورد ارزیابی قرار داد.

با بررسی واحدهای موجود در این لیست  تعداد ۱۰۹۸ واحد مستقر بهره بردار در شهرک های صنعتی استان فارس مستقر بوده است  که از این تعداد شیراز با ۶۴۴ واحد بیشترین واحدهای صنعتی را دارا بوده است. مابقی آمارها را می توان در نمودار زیر ملاحظه نمود:

به راحتی هویداست که در چنین شرایطی و از لحاظ دارا بودن واحدهای صنعتی مستقر در شهرک های صنعتی استان؛ لار پس از شیراز بیشترین تعداد واحدها را داراست. بر این اساس آیا بازهم لارستان غیرقانونی عمل کرده است؟ آیا حق لارستان به راحتی زیر پا گذاشته نشد؟ آیا بازهم لارستان مظلوم واقع نشده است؟

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۲ ساعت ۱:۳۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین