چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۸ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

نماينده جديد بزرگي لارستان بزرگ را نه در گفتار بلكه در عمل بايد ثابت نمايد

يادداشت زير را يكي از كاربران ميلادلارستان برايمان ارسال نموده است. يادداشتي كه به انتخابات آتي  مجلس گذري .كوتاه اما مهم زده است. متن اين يادداشت را با هم مي…

يادداشت زير را يكي از كاربران ميلادلارستان برايمان ارسال نموده است. يادداشتي كه به انتخابات آتي  مجلس گذري .كوتاه اما مهم زده است. متن اين يادداشت را با هم مي خوانيم:

نام لارستان بزرگ (لار گراش اوز خنج بیرم و…..) در تاریخ ایران همیشه برجسته و درخشنده بوده است . منطقه ی بزرگ لارستان در سالهای دور به همت دلیران و شیرمردان خود حرکت تاریخی و اسلامی پرماجرائی را در تاریخ کشورمان به ثبت رسانده و قطعا اگر معیار و سنجش شهرها و مردم ایران را در نظر بگیریم بی شک مردم لارستان از سرنوشت سازترین و برجسته ترین مردم ایران هستند .پس کلمه بزرگ برای لارستان بزرگ برازنده هست و افتخار میباشد .

 در لارستان بزرگ سالها مذهب شیعه و اهل تسنن با اتحاد و برادری در کنار هم زندگی و افتخار افرینی کرده اند .نه تنها در فارس ،بلکه در کشور و دنیا لارستان میدرخشد و نام کهن و بزرگ ان بر پیشانی لارستان حک شده است .

دوستان بزرگوار انتخابات نزدیک هست .با تشکر بی پایان از همه ی نمایندگان سابق ،همه عزیزان دیگری که در راه توسعه و اعتلای لارستان کهن تلاش کردند.عزیزان قطعا در چند دهه ی اخیر لارستان به ان جایگاه واقعی که باید باشد نرسیده است .همه ما انتقادمان همین هست که بزرگ بودن به نام نیست باید در عمل این بزرگی لارستان دیده شود .

بزرگان لارستان از حضرت اقا در  سالهاي گذشته  تا همه ی مسئولین لارستان که در جای جاي نظام مقدس ایران اسلامي خدمت میکنند  قطعا تلاش های گسترده ای برای توسعه لارستان انجام داده اند .اما روشن است اگر همت نشود لارستان در همین وضعیت فعلی خواهد ماند و تمامی شهرستان های دیگر . راه توسعه را در پیش گرفته و پیشرفت میکنند .

میطلبد همه ی جوانان و بزرگان تمام منطقه ی لارستان اعم از لار گراش اوز و خنج و … به پاخیزیم ،بیدار شویم و برای پیشرفت شهرمان تلاش کنیم .باید نماینده ای انتخاب شود که بزرگ بودن لارستان را در عمل ثابت کند ،کهن بودن لارستان را در مجلس شورای اسلامی به دید مجلسی ها به نمایش بگذارد و جسارت خود هزینه شدن برای پیشرفت دیارش را داشته باشد . امروز لارستان بزرگ ان لارستان بزرگ نیست .

خدایا چنان کن سرانجام کار  تو خشنود باشی و ما رستگار
با احترام بی پایان- دوستدار دیار بزرگ و کهنم
وحید بادپا

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “نماينده جديد بزرگي لارستان بزرگ را نه در گفتار بلكه در عمل بايد ثابت نمايد”

  1. ناشناس گفت:

    نماینده بایستی قدرتمند باشد ،قدرت رسیدگی و رفع نیاز چهارشهرستان تحت پوشش خود را داشته باشد.همچنین توانایی اجرا کردن مصوبات داشته باشد

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین