پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۳ب.ظ
::آخرین مطلب 12 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 6

وقتی شما به دروغ میگویید این انتخابات نیست انتصابات است، مردم دلسرد میشوند،‌معامله قرن قبل از مردن ترامپ می میرد

هم‌زمان با فرارسیدن ایام‌الله دهه‌ی فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم صبح امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی…

هم‌زمان با فرارسیدن ایام‌الله دهه‌ی فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم صبح امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. رهبر معظم انقلاب در سخنان مهمی ضمن بیان مرگ معامله قرن قبل از مردن ترامپ از اهمیت انتخابات آتی در امنیت کشور سخن گفته و حمله به شورای نگهبان را از غلط ترین کارها بیان نموده و در جواب مقام مهم دولتی در خصوص انتصابات و انتخابات اظهار داشتند:وقتی شما به دروغ میگویید این انتخابات مهندسی شده و یا اینکه انتخابات نیست انتصابات است، مردم دلسرد میشوند. بخش هایی از مهمترین بخش سخنان معظم له را در ادامه می خوانیم:

۱)  زورگویان و سرگردنه‌بگیران آمریکایی اخیراً از یک طرحی رونمایی کردند؛ اسم آن را هم گذاشتند معامله‌ی قرن. خودشان را دلخوش میکنند به اینکه یک اسم بزرگی برایش بگذارند، شاید بگیرد، شاید بشود.

۲) به نظر بنده این کاری که اینها انجام دادند و دنبالش هستند، اولاً احمقانه است، ثانیاً نشانه‌ی خباثت است، ثالثاً از همین الان و شروع به کار به ضرر خودشان است. احمقانه‌ است، چرا؟ چون این طرح قطعاً به نتیجه نمیرسد. این طرح قبل از مُردن ترامپ، می میرد. بنابراین {براى}یک کاری که قطعاً تحقّق پیدا نخواهد کرد، آمدن و نشستن و خرج کردن و دعوت کردن و این و آن را دعوت کردن و در دنیا جنجال راه انداختن و رونمایی کردن ، یک عمل احمقانه‌ است. ثانیاً نشانه‌ی خباثت و دغل‌کاری آمریکایی‌ها است؛ … چرا؟ برای خاطر اینکه آنها آمده‌اند با یک طرف دیگری که همان صهیونیست‌ها هستند، معامله کرده‌اند، موضوع معامله یک چیزی است که متعلق به آنها نیست؛ … فلسطین، مال فلسطینی‌ها است؛ شما چه ‌کاره‌ هستید که بیایید راجع به فلسطین تصمیم بگیرید؟ بعد هم گفتیم از اوّل کار، این کار به ضرر خودشان است؛ چرا؟ برای خاطر اینکه همه‌ی تلاش دستگاه استکبار این بود و هست که نام فلسطین و یاد فلسطین را به فراموشی بسپرند. … این کاری که اینها کردند، بعکس موجب شد که مسئله‌ی فلسطین زنده شد. الان همه‌ی دنیا نسبت به مظلومیّت مردم فلسطین و اینکه حق با اینها است، دارند حرف میزنند و آمریکا را محکوم میکنند. حالا به چهار نفر سران خائنِ عرب نباید نگاه کرد. 

۳) حالا آنها تلاشهایی خواهند کرد برای اینکه این طرح را پیش ببرند. آنها برای اینکه این کار را پیش ببرند به سلاح و پول تکیه میکنند؛ بعضی‌ها را با رشوه، بعضی‌ها را با اسلحه تطمیع میکنند، تهدید میکنند.  علاجش چیست؟ علاج عبارت است از ایستادگی و مقاومت شجاعانه. ملّت فلسطین و عناصر فلسطینی و سازمانهای فلسطینی بایستی با جهاد فداکارانه‌ی خودشان، عرصه را بر دشمن صهیونیست و بر آمریکا تنگ کنند؛ راهش فقط این است. همه ی دنیای اسلام هم باید از اینها کمک کنند و حمایت کنند. همه‌ی ملّتهای مسلمان باید از فلسطینی‌ها پشتیبانی کنند و حمایت کنند. البتّه من عقیده‌ام این است که سازمانهای مسلّح فلسطینی خواهند ایستاد؛ مقاومت را ادامه خواهند داد. راهش مقاومت است.

۴)  این مقاومت خوشبختانه امروز در منطقه‌ی غرب آسیا مخصوص فلسطین نیست؛ در یک دایره‌ی وسیعتری از فلسطین این مقاومت وجود دارد و روزبه‌روز ان‌شاءالله این مقاومت بیشتر خواهد شد. و ما به عنوان نظام جمهوری اسلامی وظیفه ی خودمان را پشتیبانی از گروههای مبارز فلسطینی میدانیم و هر جور بتوانیم، هر مقدار بتوانیم با همه‌ی وجود از آنها پشتیبانی خواهیم کرد.

۵) علاج اساسی و زیربنایی مسئله‌ی فلسطین، همان مطلبی است که ما چند سال قبل گفتیم و در مراکز مهمّ بین‌المللی هم این ثبت شده. از همه‌ی افراد فلسطینی‌الاصل، از هر مذهبی -چه مسلمان،چه مسیحی،وچه یهودی- نه آن کسی که مال فلان کشور است و آمده آنجا ساکن شده، نظرخواهی بشود و نظام مورد قبول آنها سر کار بیاید. در همه‌ی فلسطین، یک حکومتی با رأی عمومی مردم باید سر کار بیاید که درباره‌ی مسائل فلسطین و امثال نتانیاهو و دیگران تصمیم‌گیری کنند. این تنها راهی است که برای صلح و حلّ مسئله‌ی فلسطین وجود دارد.

۶) ان‌شاءا… این {مطلب} پیش خواهد رفت و امیدواریم که شما جوانان آن روز را ببینید و ان‌شاءا… خواهید دید و ان‌شاءا… در بیت‌المقدّس که این قدر برای آنها مسئله‌ی مهمّی است، نماز خواهید خواند.

=======================================
=======================================

۷)  باید فردی را برای مجلس انتخاب کرد که مؤمن، انقلابی، شجاع، دارای روحیه جهادی، کارآمد و به معنی واقعی کلمه طرفدار عدالت باشد.

۸) فردی که از سخن گفتن بر ضد فلان قدرت خارجی هراس دارد، لایق نمایندگی مردم با عزت، مقتدر و شجاع ایران نیست.

۹) باید افرادی را انتخاب کرد که بتوانند پرچم عدالت اعم از عدالت اقتصادی، حقوقی و سیاسی را در کشور برافراشته نگه دارند.

۱۰) مردم باید افرادی با چنین ویژگی هایی را بشناسند و به آنها رأی دهند اما اگر خودشان نمی توانند به شناخت برسند، از راهنمایی و مشورت افراد بصیر و مورد اعتماد استفاده کنند بنابراین هیچ کسی نباید بگوید چون افراد را نمی شناسم رأی نمی دهم. همه باید با اتکاء به خداوند وارد میدان شوند و رأی دهند.

۱۱)  چگونه است که انتخابات وقتی به نفع شماست صحیح و متقن است اما وقتی به نفع شما نیست انتخابات خراب است. حمله به شورای نگهبان از غلط ترین کارهاست

۱۲) وقتی انتخابات از ابعاد مختلف دارای این همه اهمیت و تأثیرگذاری است، نباید با حاشیه‌سازی، سخنان گوناگون و حرفهای دلسرد کننده آن را از رونق انداخت.

۱۳) وقتی برخی رسانه‌های خائن خارجی، جمعیت عظیم میلیونی ملت را چند هزار نفره می‌خوانند اما تحرک چند صد نفر در خیابانها را به اسم ملت ایران جا می‌زنند، طبعاً مردم به این رسانه‌ها اعتماد نمی‌کنند البته به شرطی‌که از داخل به این رسانه‌ها مایه تبلیغات سوء داده نشود.

۱۴) گویندگانی که تریبون دارند یا به‌واسطه جایگاه خود می‌توانند در رسانه‌ها و فضای مجازی حرف بزنند، نباید جوری اظهار نظر کنند که دشمن با بزرگنمایی حرف آنها، برای دلسرد کردن مردم، خوراک گیرش بیاید.

۱۵) انتخابات در ایران جزء سالم‌ترین انتخابات در جهان است. وقتی شما به دروغ میگویید این انتخابات مهندسی شده و یا اینکه انتخابات نیست انتصابات است، مردم دلسرد میشوند.

۱۶) برخی که به‌وسیله انتخابات به جایی رسیده‌اند انتخابات را زیر سؤال می برند. چگونه است که انتخابات وقتی به نفع شما است صحیح و متقن است اما وقتی به نفع شما نیست انتخابات خراب است.  از دشمن نمیشود گلایه کرد اما فلان نویسنده، مرتبطین با فضای مجازی، نماینده مجلس و فلان مسئول مهم دولتی باید مراقب باشند و اینجور نشود که بگوییم مردم شرکت کنید اما در عین حال، به غلط، جوری حرف بزنیم که مردم از حضور در انتخابات دلسرد شوند.

۱۷) حمله به شورای نگهبان از غلط ترین کارهاست. شورای نگهبان مرکب از شش فقیه عادل و شش حقوق‌دان برجسته منتخب مجلس، در قانون اساسی شأنی دارد و مجموعه ای قابل اعتماد است چگونه انسان می تواند به راحتی این مجموعه را به غرض ورزی درباره برخی افراد متهم کند.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۸:۰۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین