جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۷ق.ظ
::آخرین مطلب 10 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
در پی حمله به شیعیان نیجریه صورت گرفت

مردم لارستان حمله به شیعیان کشور نیجریه را محکوم کردند

میلاد لارستان: مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار لارستان پس از نماز جمعه این هفته، حمله و کشتار شیعیان مظلوم کشور نیجریه را محکوم کردند.

میلاد لارستان: مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار لارستان پس از نماز جمعه این هفته، حمله و کشتار شیعیان مظلوم کشور نیجریه را محکوم کردند.

به گزارش میلاد لارستان؛ مردم همیشه در صحنه، بصیر و ولایتمدار لارستان پس از آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار با شرکت عظیم در راهپیمایی علیه مسببان کشتار و به شهادت رساندن جمع کثیری از شیعیان مظلوم کشور نیجریه این عمل وحشیانه را محکوم کردند.

مردان و زنان غیور لارستانی با پیمودن مسجد جامع این شهر تا میدان شهید مدرس، با سر دادن شعارهای “مرگ بر آمریکا”، “مرگ بر اسرائیل”، “مرگ بر آل سعود خائن” و “مرگ بر انگلیس” محکوم کردند.

در آئین پایانی این راهپیمایی حجت الاسلام و المسلمین محمد رمضانی، امام جمعه موت لارستان در جمع معترضین با مطرح کردن جرم شیعیان و رهبر آنها در کشور نیجریه چیست که به این شکل مورد بی حرمتی و حمله ددمنشانه نظامیان این کشور قرار می گیرند؟!

وی با بیان اینکه گفتمان انقلاب اسلامی ایران به نیجریه رفته است، افزود: این جنایت های وحشیانه به دلیل عدم تحمل تفکر انقلاب اسلامی به کشورهای دیگر است.

حجت الاسلام رمضانی با ابراز تأسف از بازتاب کم رنگ این حادثه تلخ در رسانه های غربی، تصریح کرد: اگر یک نفر در کشورهای اروپایی آسی ببیند فریاد رسانه های غربی در دنیا موج ایجاد می کنند اما با کشته و مجروح شدن جمع عظیمی از مردم مظلوم شیعه در نیجریه سکوت آنها را در پی دارد.

امام جمعه موقت لارستان با اشاره به اینکه مدعیان حقوق بشر در برابر جنایات علیه شیعیان در نیجریه کجایند؟!، خاطر نشان کرد: مجامع بین المللی چرا در برابر این وحشی گری ها سکوت کرده اند؟!

وی خطاب به حاضرین در راهپیمایی با اشاره به اینکه شیعیان نیجریه هیچ خطری برای این کشور ندارند، افزود: شیعیان نیجریه هیچ تهدیدی بر علیه هیچ کشوری نیستند ولی مورد هجمه ظالمان قرار می گیرند.

این استاد حوزه و دانشگاه بار دیگر این حملات را حمله ای طرح ریزی شده از سوی تفکر صهیونیستی تکفیری دانست و گفت: ما مردم بیدار لارستان این جنایات را به شدت محکوم می کنیم و خواستار پیگیری آن در مجامع بین المللی هستیم.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱:۱۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین