جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۶ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

جعفرپور:مدیران اینستاگرام همسو با جنایتکاران آمریکا هستند

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: مدیران اینستاگرام همسو با جنایتکاران آمریکا هستند و نمی‌خواهند نظرات و راه این شهید بزرگوار در منطقه و جهان اشاعه پیدا کند. به گزارش میلادلارستان…

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: مدیران اینستاگرام همسو با جنایتکاران آمریکا هستند و نمی‌خواهند نظرات و راه این شهید بزرگوار در منطقه و جهان اشاعه پیدا کند. به گزارش میلادلارستان به نقل از خانه ملت جمشید جعفرپور  در واکنش به حذف پست های مربوط به سردار سلیمانی در اینستاگرام، گفت: این اتفاق معیار بسیار خوبی است که میزان تعهد رسانه های غربی به آزادی بیان را نشان می دهد.

نماینده مردم لارستان، خنج،‌گراش و اوز  در مجلس شورای اسلامی افزود: حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع سردار شهید، حاج قاسم سلیمانی در عراق و همچنین ایران نشان داد که وی شخصیت بسیار محبوبی در جهان است و اقدامات بیگانگان تاثیری در کاهش محبوبیت وی ندارد.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حذف پست های مربوط به سردار سلیمانی در فضای مجازی نشان دهنده آن است که دشمنان نمی خواهند نظرات و راه این شهید بزرگوار در منطقه و جهان اشاعه پیدا کند.

جعفرپور با بیان اینکه این اقدام هیچ توجیهی ندارد، گفت: مدیران اینستاگرام در جهت همان کسانی که سردار سلیمانی را ترور فیزیکی کردند، حرکت می کنند و با این اقدام خود به دنبال ترور شخصیتی سردار سلیمانی هستند اما راه به جایی نمی برند. وی با بیان اینکه مدیران اینستاگرام همسو با جنایتکاران آمریکا هستند، اظهار داشت: البته ما انتظاری از این رسانه ها که کاملاً به نظام استکباری وابسته هستند، نداریم./

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ ساعت ۷:۱۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین