یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۶ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 7
با حضور مدیرعامل هلال احمر فارس صورت گرفت

کلنگ زنی پایگاه امداد جاده ای در محور لارستان-بندرعباس

میلاد لارستان: با همت یک نیکوکار اهل شهرستان لارستان و با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس، کلنگ احداث پایگاه امداد و نجات بین شهری چهار برکه در محور لارستان – بندرعباس به زمین زده شد.

میلاد لارستان: با همت یک نیکوکار اهل شهرستان لارستان و با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس، کلنگ احداث پایگاه امداد و نجات بین شهری چهار برکه در محور لارستان – بندرعباس به زمین زده شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از ایرنا، این پایگاه امداد و نجات بین شهری در کیلومتر ۲۵ محور ترانزیتی لارستان – بندرعباس قرار دارد که فاز اول این پروژه شامل اتاق آماده عملیات ، انبار تجهیزات ، اتاق استراحت امدادگران ، اتاق مدیریت ، اتاق اسکان اضطراری ، موتور خانه ، پارکینگ و سرویس بهداشتی است.

این نیکوکاراهل شهرستان لارستان که خواست ناشناس بماند با پرداخت مبلغ دو میلیارد ریال هزینه های احداث این پایگاه را پرداخت کرد و قول داد فاز اول این پایگاه در یک برنامه زمان بندی چهار ماهه به بهره برداری برسد.

رئیس جمعیت هلال احمر لارستان در این زمینه گفت: محور ترانزیتی لارستان – بندر عباس در سال گذشته به عنوان یکی از ۱۰ جاده حادثه خیز کشور اعلام شد و مسئولان محلی و استانی بر احداث پایگاه امداد جاده ای در این محور اتفاق نظر داشتند .

محسن زمانی با اشاره به پیگیری همزمان برای واگذاری یک قطعه زمین به مساحت دو و نیم هکتار از سوی منابع طبیعی به جمعیت هلال احمربرای احداث پایگاه امداد جاده ای افزود: با اخذ مجوزهای لازم و تهیه و تایید نقشه پایگاه ، یک خیّر نیک اندیش اهل لارستان برای احداث پایگاه و بهره برداری فاز اول آن در ۳۰۰ متر مربع زیر بنا اعلام آمادگی کرد .
وی بیان کرد: در فاز دوم این پروژه، سالن آموزشی و مهمانسرای امدادگران در برنامه های آموزشی و نیز مکان استقرار بالگرد احداث خواهد شد.
زمانی اظهارداشت: امیدواریم با اتمام عملیات عمرانی این پایگاه چند منظوره به عنوان امداد جاده و امداد کوهستان و نیز همکاری جمعیت استان ، نیازمندی پایگاه در زمینه تجهیزات و نیروی انسانی رفع شود .

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱:۲۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین