سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۳ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 33

دستگیری سارقان موتورسیکلت لار و گراش

فرمانده انتظامي شهرستان “گراش” استان فارس، از دستگيري دو سارق موتور سيكلت و كشف ۵ دستگاه موتورسيكلت سرقتي از آنها در اين شهرستان خبر داد.

میلاد لارستان: فرمانده انتظامي شهرستان “گراش” استان فارس، از دستگيري دو سارق موتور سيكلت و كشف ۵ دستگاه موتورسيكلت سرقتي از آنها در اين شهرستان خبر داد.
به گزارش میلاد لارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ دوم “علي بابايي” گفت: به دنبال وقوع چندين فقره سرقت موتورسيكلت در شهرستان “گراش”، شناسايي و دستگيري عوامل اين سرقت ها در دستور كار مأموران قرار گرفت.

وي افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتي، سارقان موتور سيکلت در شهرستان شناسايي و در يک عمليات غافلگيرانه هر دو نفر دستگير و به يكي از مقرهاي پليس منتقل شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان “گراش” خاطر نشان كرد: متهمان در بازجويي هاي به عمل آمده به چهار فقره سرقت موتور سيكلت در شهرستان “گراش” و يك فقره در شهرستان “لارستان” اقرار كرد.

سرهنگ دوم ” بابايي” خاطرنشان كرد: اين دو سارق دستگير شده پش از تشكيل پرونده به مراجع قضايي معرفي و از آن طريق روانه زندان شدند.

وي علت اصلي وقوع اين سرقت ها را سهل انگاري راكبان موتورسيكلت ها در نگهداري از آن دانست و به شهروندان توصيه كرد: در صورت امكان موتورسيكلت هاي خود را شب ها در پاركينگ و حياط منزل پارك و قفل کنند.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱:۳۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین