شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۲ق.ظ
::آخرین مطلب 9 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

برگزاری مراسم قرائت زیارت عاشورا در فرمانداری ویژه لارستان

به مناسبت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و شهدای والامقام سانحه هواپیمایی اکراینی؛ مراسم زیارت پر فیض عاشورا در فرمانداری ویژه لارستان برگزار شد.   به گزارش ميلادلارستان به نقل…

به مناسبت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و شهدای والامقام سانحه هواپیمایی اکراینی؛ مراسم زیارت پر فیض عاشورا در فرمانداری ویژه لارستان برگزار شد.

 

به گزارش ميلادلارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، به مناسبت شهادت سردار پرافتخار اسلام و ایران سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش و همچنین جانباختگان عزیز حادثه کرمان و شهدای والامقام سانحه سقوط هواپیمایی اکراینی، مراسم زیارت پر فیض عاشورا، صبح امروز با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، احسان طاهری و احمد دلاور معاونین فرمانداری ویژه لارستان، کارکنان فرمانداری، جمعی از مسئولین ادارات شهرستان و نیروهای نظامی و انتظامی در فرمانداری ویژه لارستان برگزار شد.

 

در این مراسم پس از قرائت زیارت عاشورا و قرائت فاتحه، مداحان اهل بیت به ذکر مصیبت و نوحه خوانی پرداختند. در ادامه معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان نیز در خصوص ویژگی های شخصیتی حاج قاسم سلیمانی و همچنین اتحاد و همدلی بین مسلمین مطالبی را مطرح کرد.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸ ساعت ۷:۲۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین