سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۱ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 42
سردار غیب پرور؛

فرمانده قرارگاه مرکزی امام حسین(ع)سپاه شد

میلاد لارستان: سردار غلامحسین غیب‌پرور با حفظ سِمت فرماندهی سپاه فجر استان فارس، عهده‌دار مسئولیت قرارگاه مرکزی امام حسین (ع) سپاه شده است و مراسم معارفه رسمی وی عصر امروز…

میلاد لارستان: سردار غلامحسین غیب‌پرور با حفظ سِمت فرماندهی سپاه فجر استان فارس، عهده‌دار مسئولیت قرارگاه مرکزی امام حسین (ع) سپاه شده است و مراسم معارفه رسمی وی عصر امروز در ستاد کل سپاه برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه فجر استان فارس، پیرو انتصاب هفته گذشته سرتیپ غلامحسین غیب‌پرور در مسئولیت قرارگاه مرکزی امام حسین (ع) سپاه، عصر امروز مراسم معارفه وی با حضور سرلشکر جعفری و معاونان ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.

در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهیدحاج حسین همدانی که پیش‌تر، این مسئولیت را برعهده داشت و به درجه رفیع شهادت نائل شده بود، سردار غیب‌پرور مسئولیت جدید را عهده‌دار شد و به‌طور رسمی کار خود را آغاز کرد.

بنا بر این گزارش، سردار غلامحسین غیب‌پرور با حفظ سمت فرماندهی سپاه فجر استان فارس، عهده‌دار مسئولیت قرارگاه مرکزی امام حسین (ع) سپاه شده است.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۷:۲۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین