سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۸ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

و عده ای زحمات سپاه را به فراموشی می سپارند…

حمله نيروهاي جان‌بركف سپاه به پايگاه ‌«عين‌الاسد» آمريكا كه چشم شير را كور كرد، حمله به اولين پايگاه نظامي استكبار جهاني پس از حدود ۷۰ سال محسوب مي‌شد كه دشمن…

حمله نيروهاي جان‌بركف سپاه به پايگاه ‌«عين‌الاسد» آمريكا كه چشم شير را كور كرد، حمله به اولين پايگاه نظامي استكبار جهاني پس از حدود ۷۰ سال محسوب مي‌شد كه دشمن توان هيچ عكس‌العملي نيافت و ثابت كرد كه ترامپ با آن همه رعد و برق پرتاب كردن، هيچ بارشي نداشت و پس از ضربه خوردن زبان ديگري گشود كه نشان از تضعيف موضع ترامپ داشت اما حادثه غير عمد خطاي انساني كه سرداران جان بر كف نيروي سپاه را با تقاضاي مرگ و حالت شرمندگي، همه رشادت‌ها و سربلندي‌هاي ساليان گذشته خويش را به فراموشي سپرده و خود را در برابر قانون تسليم و آماده هرگونه مجازات گرديدند و اين افتخار مهم عين‌الاسد را به فراموشي سپردند، سخن از صداقت، صميميت و خدمتگزاري اين نيروهاي جان بر كف نسبت به مردم داشت. آنها  آرزو داشتند حالت صميميت و خدمت بدون هيچ تغييري تا ابد مي‌ماند و مدال افتخار خدمتگزاري صادقانه بر سينه جان بر كفان صحنه پيكارهاي سخت هميشه مي‌درخشيد اما اين حادثه غم‌بار كاري كرد كه خانواده‌ها را داغدار و اين عزيزان جان بر كف را عزادار و شرمنده نمود.

متأسفانه برخي آگاهانه يا ناآگاهانه تمام زحمات آنان را به فراموشي سپرده و عليرغم پوزش و اعتذار سرداران حاجي‌زاده و سلامي چيزهايي مي‌گويند كه نگفتن آ‌ن به صلاح جامعه و گفتن آن گناه‌آفرين است.

 ممكن است نخواسته و خلاف ميل قلبي حادثه‌اي رخ دهد بايد تحليل نمود و حقيقت را شناخت و غير مغرضانه به قضاوت پرداخت. چه كسي از شهادت جمعي از همشهريان عزيز كه به كشوري ديگر سفر مي‌كردند راضي مي‌شود ؟ چه كسي از داغدار شدن خانواده‌ها بيرق رضايت و خشنودي را مي‌چرخاند؟ هيچ انسان خردمندي كوچك‌ترين رضايت‌مندي را به قلب خويش خطور نمي‌دهد.

لازم مي‌دانيم حادثه دلخراش جان باختن جمعي از هموطنان و غير هموطنان در واقعه دردناك سانحه غير عمد انساني به خانواده‌هاي داغدار تسليت گفته از خداوند تعالي براي كليه خانواده‌ها صبر و اجر مسئلت ‌نماييم. ما خود را در غم اين حادثه شريك هم‌وطنان دانسته و قطعاً برادران عزيز سپاهي بيش از ما در حادثه مولمه عزادار و شرمسار‌اند . از خدايي كه مسكن‌الفوأد است آرزومنديم قلب‌ها را به احسن وجه التيام بخشد.

سردبیر

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸ ساعت ۸:۰۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین