یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۳ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
با حضور مسئولین استانی و محلی صورت گرفت

رییس جدید شرکت هواپیمایی هما در لارستان معرفی شد

میلاد لارستان: با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان ،رییس جدید شرکت هواپیمایی هما در لارستان معرفی شد.

میلاد لارستان: با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان ،رییس جدید شرکت هواپیمایی هما در لارستان معرفی شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، با حضور علی اکبر نجیب زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان ،عنایت الله انصاری فرد مدیر کل فرودگاه بین المللی آیت الله آیت اللهی لارستان، ابوالقاسم جلالی مدیر کل هواپیمایی جمهوری اسلامی در فارس و فرماندهان سپاه و پلیس فرودگاه لارستان، رییس جدید ایستگاه هواپیمایی هما در لارستان معرفی شد.

در این نشست که در محل فرمانداری ویژه لارستان صورت پذیرفت؛نجیب زاده در سخنانی تاکید کرد:پرسنل شرکت هواپیمایی می بایست با مردم و بخصوص مسافرین در فرودگاه تعامل داشته و با اخلاق خوب از آنها پذیرایی نمایند.

وی ادامه داد:در برنامه هایتان خلاقیت به خرج داده و انجام یک سری کارهای کوچک که مخالفتی با قانون نداشته باشد در جهت رفاه حال مردم و مسافران انجام دهید.

فرماندار ویژه لارستان اظهار داشت: در کشورما هرچند کارکنان و مدیران مستقر در فرودگاه‏ها و شرکت های هواپیمایی برای جلب رضایت مسافران زحمات زیادی می‏کشند اما خدایی نکرده یک بی سلیقگی جزیی یا یک رفتار نابجا ،گاهی همه آن زحمات را به هدرمی‏دهد.

معاون استاندار فارس تصریح کرد:مسافرینی که از خارج از کشور به شهرستان ما می آیند شاید برای اولین بار باشد که به کشورایران سفر می کنند و در این موقع است که رفتار ایرانیان را رصد می کنند لذا می طلبد که اخلاق و رفتار مناسب با این مسافرین داشته و با خلق و خوی عالی از آنها استقبال گردد.

نجیب زاده تاکید کرد:اگر این مهم اتفاق افتاد مسافرین بیشتر تمایل پیدا می کنند که از فرودگاه لارستان رفت و آمد نمایند و اگر برخوردها خشک و نامناسب باشد قطعا جواب برعکس می شود و مسافران کمتری از این فرودگاه رفت و آمد می نمایند.

فرماندار ویژه لارستان خاطر نشان کرد:الحمدالله در چند سال اخیر با توجه به افزایش پروازها از فرودگاه لارستان به کشورهای حوزه خلیج فارس مسافرین زیادی وارد و خارج می شوند و این نشان می دهد که زیرساختهای لازم در این فرودگاه بین المللی لارستان فراهم شده است.

در ادامه مدیر کل فرودگاه بین المللی آیت الله آیت اللهی لارستان و مدیر کل هواپیمایی جمهوری اسلامی در فارس هم به ایراد سخن پرداختند.

لازم به ذکر است که محمد حمید بختیاری نیا بعنوان رییس جدید شرکت هما در لارستان معرفی و از خدمات حمید محمدی حصار گلی تقدیر و تشکر شد.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱:۰۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین