پنج شنبه ۰۷ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۵ق.ظ
::آخرین مطلب 18 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

فرودگاه لارستان آمادگی میزبانی از قطرایرویز، سلام ایر عمان و الجزیره کویت را دارد

سرپرست اداره کل فرودگاه بین‌المللی آیت اللهی لارستان با بیان اینکه فرودگاه بین‌المللی لارستان می‌تواند به قطب جدید پروازهای جنوب کشور تبدیل شود، گفت: فرودگاه بین‌المللی لارستان که سابقه‌ای درخشان…

سرپرست اداره کل فرودگاه بین‌المللی آیت اللهی لارستان با بیان اینکه فرودگاه بین‌المللی لارستان می‌تواند به قطب جدید پروازهای جنوب کشور تبدیل شود، گفت: فرودگاه بین‌المللی لارستان که سابقه‌ای درخشان در اعزام و پذیرش پروازهای خارجی دارد، آمادگی میزبانی از قطرایرویز، سلام ایر عمان و الجزیره کویت را داریم.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه بین‌المللی لارستان، محسن رفیعی اظهار داشت: فرودگاه لارستان در حال حاضر میزبان پروازهای فلای‌دبی و العربیه ایران ایر و چابهار ایر است، ظرفیت لازم برای میزبانی از شرکت‌های هواپیمایی بزرگ را دارد و می‌تواند به قطب جدید پروازهای جنوب کشور تبدیل شود.

وی تصریح کرد: حضور این شرکت‌های هواپیمایی نه تنها مسیرهای پروازی جدیدی را به روی مسافران لارستانی و جنوب فارس می‌گشاید، بلکه ارتباطات تجاری و اقتصادی با کشورهای قطر، عمان و کویت را نیز تقویت می‌کند.

رفیعی افزود: مزایای حضور قطرایرویز، سلام ایر و الجزیره در لارستان را ایجاد مسیرهای پروازی جدید به مسقط، دوحه و کویت کاهش هزینه سفر و سهولت در رفت و آمد، افزایش رونق اقتصادی و گردشگری منطقه، ایجاد فرصت‌های شغلی جدید و ارتقای جایگاه فرودگاه لارستان در سطح بین‌المللی دانست.

سرپرست اداره کل فرودگاه بین‌المللی لارستان اضافه کرد: در حال حاضر فرودگاه بین‌المللی لارستان علاوه بر انجام پرواز در مسیر دبی و شارجه، در تمام روزهای هفته پروازهای منظم برنامه‌ریزی شده به مقاصد داخلی و خارجی دارد. در روز سه شنبه به مقصد قطر، یک شنبه به مقصد کویت و یک شنبه، سه‌شنبه و جمعه نیز به مقصد تهران از این فرودگاه پرواز انجام می‌شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین