پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۷ب.ظ
::آخرین مطلب 15 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

کاندیداها اگر فرد شایسته تر از خود بشناسند ولی بمانند خیانت کرده اند

کمتر از يك ماه به انتخابات يازدهمين دوره نمايندگي مجلس شوراي اسلامي مانده و لارستان و خنج و گراش و اوز با داشتن ۱۹ كانديدا خود را مهياي انتخابات اين…

کمتر از يك ماه به انتخابات يازدهمين دوره نمايندگي مجلس شوراي اسلامي مانده و لارستان و خنج و گراش و اوز با داشتن ۱۹ كانديدا خود را مهياي انتخابات اين دوره نموده است.

مسأله‌اي كه براي تعالي لارستان و ساير مناطق حائز اهميت است اين كه از ميان ۱۹ كانديداي ياد شده تنها يك نفر به مجلس راه مي‌يابد و به صندلي بهارستان تكيه مي‌زند. براي اين منظور بايد بدون حب و بغض، افكار را متمركز نمود و عاقلانه انديشيد كه اين فرد بايد چه مشخصاتي داشته باشد و از چه صفاتي منزه و مبرا باشد كه مردم اقبال نموده و به او رأي دهند كه اين مسأله را در آينده تحت عنوان گفتاري با رأي‌دهندگان به عرض عزيزان خواهد رسيد.

مسأله‌اي كه اکنون لازم است بیان شود  اين است كه برخي از كانديداها به هر دليلي نسبت به كانديداهاي ديگر اقبال كمتري دارند. طبعاً ماندن همه كانديداها در صحنه يعني تخريب آراء، لذا سزاوار است كانديداهاي محترمي كه مي‌دانند نسبت به ديگران آراء كمتري دارند با ايثار و از خودگذشتگي و براي خداي تبارك و تعالي از صحنه انتخابات كنار رفته و صحنه را براي كساني كه اقبال گسترده‌اي دارند بازگذاشته تا با انسجام بيشتر شخصيت شايسته‌تر كه مردم به او روي آورده‌اند انتخاب و به بهارستان اعزام گردد و او نيز با حمايت عامه بتواند احقاق حقوق مردم نموده و از خواسته‌هاي به حق مردم دفاع نمايد.

كانديداهاي محترم بدانند در صورتي كه بين خودشان شخصيتي وارسته‌تر و  شايسته‌تر از خود بشناسند و بر ماندن در صحنه انتخابات اصرار نمايند به خود، مردم، خون شهدا و دين الهي خيانت روا داشته‌اند زيرا جلو ورود  رقيبي كه از خود بهتر مي‌دانسته، گرفته‌ است.

 

سردبیر

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۷:۳۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین