چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۸ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

محتاجی از مشارکت 175میلیارد تومانی خیرین طی5سال و 7 پروژه جدید آماده تحویل خبر داد

رئیس مجمع خیرین لارستان از هزینه  کرد ۱۷۵ میلیارد تومانی خیرین لارستان طی سالهای ۹۲ تا ۹۷ خبر داده و اظهار داشت: با همیاری خیرین عزیز ۷ پروژه خیر ساز…

رئیس مجمع خیرین لارستان از هزینه  کرد ۱۷۵ میلیارد تومانی خیرین لارستان طی سالهای ۹۲ تا ۹۷ خبر داده و اظهار داشت: با همیاری خیرین عزیز ۷ پروژه خیر ساز دیگر در دهه فجر ۹۸ لارستان افتتاح می شود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی مجمع خیرین سلامت، محتاجی در  خصوص حمایت همیشگی خیرین اظهار داشت: خدمت به خلق در هر زمینه و هر جایی، کاری بسیار ارزشمند و ستودنی و ماندگار است، به خصوص اگر در زمینه درمانی و التیام بخشیدن به دردهای هم نوعان بوده و گامی در راستای سهولت تشخیص و درمان بیماری ها با حداقل مخارج برای عموم مردم چه در شهر و چه روستا باشد. وی افزود: مفتخریم که در لارستان بزرگ نیز به واسطه فعالیت های چشمگیر و مستمر مجمع خیرین سلامت در جای جای این منطقه مراکز درمانی و خدماتی با عنوان (مرکز خدمات جامع سلامت) کلنک زنی شده و یکی پس از دیگری به ساخت و بهره برداری می رسند.

محتاجی  ادامه داد: چنین مراکزی گاهی با مشارکت خیرین و دانشکده علوم پزشکی لارستان و گاهی به صورت پروژه های ۱۰۰ درصد خیرساز، که تمامی مراحل ساخت و تجهیزات آنها به عهده خیرین است انجام می پذیرد.

رئیس مجمع خیرین لارستان از  ۷ پروژه خیرساز آماده تحویل به دانشکده علوم پزشکی لارستان خبر داده و افزود: در این پروژه ها سهم خیرین محترم حدود ۶ میلیارد و ۷۷۰ میلیون تومان است، که اطلاعات پروژه های مورد نظر به شرح ذیل می باشد:م

۱- مرکز خدمات جامع سلامت روستای بریز، با مشارکت ۵۰% خیرین، مبلغ اهدایی توسط خیر “سیصد و پنجاه میلیون تومان”، در زمین اهدایی، با زیربنای ۵۰۰ متر مربع، آماده افتتاح می باشد.

۲_ مرکز خدمات جامع سلامت روستایی شرفویه، با مشارکت ۵۰% خیرین، هزینه اهدایی توسط خیر” ششصد و ده میلیون تومان”، در زمین اهدایی، با ۵۰۰ متر مربع زیربنا، آماده افتتاح می باشد.

۳_ مرکز خدمات جامع سلامت روستایی بیدشهر، این پروژه به صورت ۱۰۰% خیرساز، مبلغ پرداختی توسط خیر «دو میلیارد تومان”، در زمین اهدایی و با زیر بنای ۱۰۴۵، آماده بهره برداری است.

۴_مرکز خدمات جامع سلامت شهری محمد رسول الله (ص)
به صورت ۱۰۰% خیرساز ، مبلغ اهدایی توسط خیر‌ “یک میلیارد و دویست میلیون تومان” ،
در زمین اهدایی، با ۸۰۰ متر مربع زیربنا و به ارزش یک میلیارد و پانصد میلیون تومان، آماده تحویل است.

۵_ اورژانس شماره ۲ (ثارالله)، با مشارکت ۵۰% خیرین، مبلغ اهدایی توسط خیر یکصد و شصت میلیون تومان‌،با ۴۰۰ متر مربع زیر بنا، آماده تحویل است.

۶_ چهار باب خانه پزشک کوره، به صورت ۱۰۰% خیرساز، مبلغ اهدایی خیرین “ششصد میلیون تومان”،در زمین جایگزین، با ۴۳۰ متر مربع زیر بنا آماده افتتاح است.

۷. ساختمان سیدالشهدا مرکز خدمات جامع سلامت بنارویه به صورت مشارکتی، مبلغ اهدایی خیرین سیصد و پنجاه میلیون تومان با ۳۸۰ متر زیربنا آماده افتتاح می باشد.

محتاجی این نکته مهم را نیز یادآور شدکه  مشارکت خیرین محترم حوزه سلامت در پروژه های بهداشتی درمانی منطقه در سال های ۹۲ تا ۹۷ مبلغی بالغ بر ۱۷۵ میلیارد تومان می باشد که جا دارد از همت بلند خیرین و نیک اندیشان منطقه کمال قدر دانی و تشکر  نمود.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۸:۲۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “محتاجی از مشارکت 175میلیارد تومانی خیرین طی5سال و 7 پروژه جدید آماده تحویل خبر داد”

  1. اوزی گفت:

    از شش مورد ۲ مورد ان در شهرستان اوز می باشد

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین