پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۸ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

افتتاح و آغاز ساخت 4 پروژه آموزشی با حضور استاندار فارس در لارستان

در سفر استاندار فارس و مدیر کل آموزش و پرورش استان به شهرستان لارستان، چهار پروژه آموزشی افتتاح و کلنگ زنی شد . به گزارش میلاد لارستان به نقل از…

در سفر استاندار فارس و مدیر کل آموزش و پرورش استان به شهرستان لارستان، چهار پروژه آموزشی افتتاح و کلنگ زنی شد .

به گزارش میلاد لارستان به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، در سفر استاندار فارس و مدیر کل آموزش و پرورش استان به شهرستان لارستان، چهار پروژه آموزشی افتتاح و کلنگ زنی شد .

بنا بر این گزارش آموزشگاه ۳کلاسه استثنایی خیر ساز نجفی کورده توسط استاندار فارس افتتاح شد.

این پروژه با زیر بنای ۴۲۰ متر مربع ، محوطه سازی ۱۵۰۰ متر مربع و دیوار کشی ۱۷۰۰ متر مربع ، با هزینه یک میلیارد تومان ساخته شده که ۵۰۰ میلیون تومان آن توسط خیر محلی و ما بقی نیز توسط اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان تامین شده است.

آموزشگاه ۶ کلاسه ابتدایی دخترانه دهقانی دهکویه لارستان نیز با زیر بنای ۵۵۰ متر مربع و محوطه سازی ۲۶۰۰ متر مربعی با هزینه یک میلیاردو ۳۰۰ میلیون تومان ساخته شده که ۶۰۰ میلیون تومان آن توسط خیر و ۷۰۰ میلیون تومان آن نیز توسط اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان تامین شده است.

آموزشگاه ۹ کلاسه مدنی دهکویه نیز از دیگر پروژه های لارستان است که در سفر استاندار به این شهرستان کلنگ احداث آن به زمین زده شد.

این پروژه آموزشی نیز با زیربنای ۹۰۰ مترمربع و محوطه سازی ۲۷۰۰ متر مربعی با هزینه مشترک ۳ میلیارد تومانی خیرین و اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان ساخته خواهد شد که یک میلیارد تومان آن توسط خیر تامین می شود.

در این سفر مسئولان استانی به لارستان ،ساخت مرکز اختلالات یادگیری امام سجاد شهر لار نیز با هزینه یک میلیارد تومان توسط خیرین محلی آغاز شد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲:۲۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین