پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۵ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

شرکت یک هزار دانشجو در مسابقات سراسری قرآن و عترت

میلاد لارستان: رئیس دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی لارستان از شرکت بیش از یک‌هزار دانشجو در مسابقات سراسری قرآن و عترت این دانشگاه خبر داد. به گزارش میلاد لارستان،…

میلاد لارستان: رئیس دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی لارستان از شرکت بیش از یک‌هزار دانشجو در مسابقات سراسری قرآن و عترت این دانشگاه خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان، حجت‌الاسلام علی عباسی عصر امروز در حاشیه برگزاری مسابقات سراسری قرآن و عترت در سالن امتحانات دانشگاه آزاد واحد لارستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیش از یک‌هزار شرکت‌کننده در مسابقات سراسری قرآن و عترت در دانشگاه آزاد اسلامی لارستان شرکت دارند.

وی افزود: دانشجویان در این دوره از مسابقات در رشته‌های متنوعی مانند تفسیر قرآن کریم، آشنایی با زندگانی معصومین علیهم‌السلام، ترجمه ادعیه و زیارات، زندگانی پیامبر اکرم (ص)، ترجمه قرآن به زبان انگلیسی، آشنایی با مفاهیم نهج‌البلاغه و نماز و احکام خواهران و برادران با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رئیس دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی لارستان خاطرنشان کرد: ۳۱ نفر از اساتید و اعضای هیئت‌علمی این دانشگاه نیز در رشته‌های تفسیر قرآن کریم، زندگانی معصومین (ع)، ترجمه قرآن به زبان انگلیسی و آشنایی با مفاهیم نهج‌البلاغه شرکت کرده‌اند.

عباسی تصریح کرد: در بخش هنری و آثار دینی در قالب نمایشنامه‌نویسی و داستان، شعر، عکس، نقاشی، طراحی، نگارگری، خط نستعلیق، نسخ، ثلث، پویانمایی، قالی‌بافی، مشبک و معرق، فیلم‌های کوتاه، سیاه‌قلم و نماهنگ از دانشجویان و اساتید ثبت‌نام به‌عمل‌آمده و مقررشده آثار ارسالی تا آخر اسفندماه جاری برای داوری به مرکز ارسال شود.

وی گفت: با تمهیداتی اندیشیده شده، همزمان مسابقات سراسری قرآن و عترت در مراکز تابعه خنج، اوز، گراش و بیرم نیز با استقبال پرشور دانشجویان و اساتید در حال برگزاری است.

همچنین مهدی مهدی‌زاده سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی لارستان نیز در سخنانی با ابراز خرسندی از برگزاری بیست‌ویکمین دوره مسابقات سراسری کتبی قرآن و عترت در دانشگاه آزاد اسلامی لارستان، گفت: برگزاری مسابقات قرآن کریم در دانشگاه آزاد اسلامی تبلور بینش و اعتقاد دانشگاه به این کتاب آسمانی و نعمات آن است.

وی افزود: مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی در عمل ثابت کرده است که اعتقاد راسخ به تربیت قرآنی نسل جوان این کشور دارد و همواره تلاش می‌‌کند تا فرزندان این مرزوبوم مخلص، متعهد و متخصص پرورش یابند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی لارستان قرآن کریم و نهج‌البلاغه را گنجینه‌های ارزشمندی دانست و تصریح کرد: اگر انسان‌ها به قرآن کریم تمسک جویند و بیانات گهربار حضرت علی (ع) را در نهج‌البلاغه سرمشق و سرلوحه قرار دهند از سردرگمی و گمراهی نجات‌یافته و به سعادت و کمال خواهند رسید.

به گزارش میلاد لارستان، علی‌اکبر نجیب‌زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، به‌اتفاق حجت‌الاسلام محمد رمضانی امام‌جمعه موقت شهر لار، حسین دیندارلو فرمانده انتظامی لارستان، از محل برگزاری بیست‌ویکمین دوره مسابقات سراسری کتبی قرآن و عترت در دانشگاه آزاد اسلامی لارستان بازدید و از نحوه برگزاری آزمون مطلع شدند.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱:۳۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین