سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۳ب.ظ
::آخرین مطلب 49 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 24

دستور پیمان سپاری 24 کیلومتر پایانی محور لار-جهرم از سوی وزیر راه

 وزیر راه و شهرسازی جهت پيمان سپارى و تكميل ۲۴ کیلومتر پایانی بزرگراه لار- جهرم موافقت نموده و دستور لازم صادر نمود. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومى…

 وزیر راه و شهرسازی جهت پيمان سپارى و تكميل ۲۴ کیلومتر پایانی بزرگراه لار- جهرم موافقت نموده و دستور لازم صادر نمود. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومى اداره كل راه و شهرسازى لارستان ، پيرو سفر اسلامى  وزیر راه و شهرسازى به لارستان و با در خواست مديركل راه و شهرسازى ، گام هاى دیگری در توسعه و تكميل نهايى بزرگراه لار – جهرم صورت پذيرفت.

 باقرى فرد در اين خصوص اظهار داشت: در اين سفر  با توجه به ضرورت تكميل محور لار _ جهرم كه به عنوان محور شريانى و حلقه اتصال به بنادر جنوبى بوده ، دستور پیمان سپاری ٢٤ كيلومتر باقى مانده از ١١٠ كيلومتر محور لار – جهرم كه در حوزه استحفاظى اين اداره كل واقع شده ، از سوى وزير صادر شد .

 وى با بيان اينكه : تاكنون ٣٢ كيلومتر از اين محور چهار خطه در حوزه استحفاظی اداره کل راه و شهرسازی لارستان به بهره بردارى رسيده و پس از صدور فرمان آغاز عمليات اجرايى ٣١ كيلومتر كه در اين سفر صورت گرفت ، افزود : تنها نقطه باقى مانده جهت تكميل اين شاهراه ارتباطى كه جنوب به شمال كشور را به يكديگر متصل مى كند ، ٢٤ كيلومتر از سه راهى منصور آباد به سه راهى آب باريك (بنارويه) بود كه شخص وزیز با پيمان سپارى اين ٢٤ كيلومتر موافقت و دستورات لازم نيز از سوى ايشان صادر شد .

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۶:۱۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین