سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۱ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 42

اندر احوال شرکت در انتخابات

موقعيت كنوني ايران اسلامي، موقعيتی بسيار حساس و به يادماندني است. در حال حاضر دشمنان با حدت و شدت براي ضربه زدن به اقتدار و عزت انقلاب اسلامي و جمهوري…

موقعيت كنوني ايران اسلامي، موقعيتی بسيار حساس و به يادماندني است. در حال حاضر دشمنان با حدت و شدت براي ضربه زدن به اقتدار و عزت انقلاب اسلامي و جمهوري اسلامي ايران لحظه‌شماري مي‌كنند و به هر وسيله‌اي كه شده خواهان تدارك و تلافي ضرباتي هستند كه از انقلاب اسلامي خورده‌اند. وقتي دشمنان تمام تجهيزات و همه اعوان و انصار خود را بسيج مي‌نمايند و سواره نظام و پياده نظام خود را به ميدان مي‌كشانند و سخت‌افزارها ونرم‌افزارهاي پيدا و پنهان خود را به كار وامي‌دارند و پس از تمام فراز و نشيب‌ها، رئيس جمهور آمريكا اعلام مي‌نمايد كه ما در خاورميانه ۷ تريليون دلار هزينه كرده‌ايم و هيچ به دست نياورده‌ايم، بايد خيلي بيدار بود و چنان كار را پيش برد كه راه نفوذ دشمن را سد نمود. بايد مراقب بود برخي نادانسته يا دانسته و غرض آلوده در پازل دشمن به رقص در نيايند و در زمين دشمن بازي نكنند.

بطور قطع مردم ایران اسلامی با شركت گسترده در راهپيمايي ۲۲ بهمن و انتخابات پيش رو پوزه دشمن را به خاك خواهند مالید و عزت و اقتدار جمهوري اسلامي را به اوج می رسانند و دشمن را تا ابد مأيوس میكنند.

دشمنان اين مرز و بوم مدتهاست تبليغات خود را عليه انتخابات آغاز نموده و متأسفانه برخي مغرضانه آب به آسياب دشمن مي‌ريزند و مردم را مأيوس مي‌كنند و انقلاب و شهدا و رزمندگان و عقلا را متأثر و دشمنان را شادمان و غذاي رسانه‌اي را براي دشمن مهيا مي‌نمايند.

مردم مي‌دانند گراني، تورم، بي‌تدبيري برخي مسئولين، سستي بعضي كاركنان و… وجود دارد. در برابر آن فداكاري، ايثار و از جان گذشتگي برخي ديگر نیز مشهود است كه گرچه از دسته اول خون دل خوردن نصيب انسان مي‌گردد اما از دسته دوم دلگرمي و نشاط و لذت معنوي به آدمي مي‌رسد كه تعالي انقلاب و عظمت و عزت آن را تضمين مي‌كند.

و در ازاء اين همه فداكاري و از جان گذشتگي ، به پاي صندوق‌هاي رأي رفتن حداقل كاري است كه در جهت همراهي دسته دوم انجام مي‌شود و ضامن نگهداري خون شهيد سليماني ها و حججي‌ها مي‌گردد كه در مسير اين انقلاب قطعه قطعه شدند و به دشمن تا ابد “نه” گفتند .

كلام امام خامنه‌اي (مدظله‌العالي) زينت‌بخش پايان اين مقال مي‌نماييم: «برگزاري پرشور انتخابات و حضور همگاني مردم در پاي صندوق‌هاي رأي، تضمين كننده امنيت كشورخواهد بود زيرا دشمنان از پشتوانه مردمي نظام بيش از امكانات تسليحاتي آن هراس دارند.»

 

سردبیر

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۷:۳۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین