یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۲ب.ظ
::آخرین مطلب 9 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

حمایت کاندیدای رد صلاحیت شده خنجی از “میلاد خرمی” در انتخابات پیش رو

“عین الله محمدی”‌یکی از کاندیداهای رد صلاحیت شده خنجی در پیامی از “میلاد خرمی”‌در انتخابات پیش رو حمایت کرد. متن پیام به شرح زیر است: محضر مردم شریف و گرانقدر…

“عین الله محمدی”‌یکی از کاندیداهای رد صلاحیت شده خنجی در پیامی از “میلاد خرمی”‌در انتخابات پیش رو حمایت کرد. متن پیام به شرح زیر است:

محضر مردم شریف و گرانقدر خطه لارستان، خنج، گراش و اوز
سلام علیکم
در آستانه برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هستیم و فضای سیاسی و رقابتی به سویی در حال حرکت است که شناخت نامزدی شایسته، توانا و فارغ از هرگونه زدوبندهای سیاسی که بتواند در جهت منافع کل منطقه لارستان بزرگ حرکت نماید بیش از پیش ضروری به نظر می رسد .

حال با توجه به معضلات مهم منطقه و کشور در این مقطع حساس و تاریخی موقعیتی پدید آمده است که همبستگی و همیاری کل مردم حوزه انتخابیه را می طلبد. خوشبختانه با تأیید صلاحیت هرچند دیرهنگام برادر عزیزمان آقای میلاد خرمی، فضای انتخاباتی از حالت تک جناحی خارج شده و ایشان به عنوان یک فرد مستقل در انتخابات حضور دارند. امروز دایره انتخاب مردم گسترده تر شده است و باشد که قدر بدانیم و این بار انتخابمان نه میان بد و بدتر بلکه انتخاب کاندیدایی خوب برای منافع کل مردم منطقه و ایران سربلند باشد و با حمایت قاطع از ایشان شاهد تحولی عمیق در سطح منطقه باشیم.

عین الله محمدی – کاندیدای ردصلاحیت شده از شهرستان خنج

 

 

 

#تبلیغات

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۸:۰۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین