جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۸ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

دو کلمه حرف حساب….

يكي از مسائل مهم در انتخابات، مقوله حضور حداكثري مردم و یا عدم حضور و به اصطلاح بی خیال شدن انتخابات و رای دادن است. موضوعی که دشمن قسم خورده…

يكي از مسائل مهم در انتخابات، مقوله حضور حداكثري مردم و یا عدم حضور و به اصطلاح بی خیال شدن انتخابات و رای دادن است. موضوعی که دشمن قسم خورده ایران عزیز آن را به ریز رصد می کند و از آن حساب برده و تصميمات خود را با آن جمع و جور مي‌كند. امروز هم دشمن در حال رصد است و هم دوستان ایران کمی نگران که چه بر سر این اتخابات خواهد آمد. رهبری معظم انقلاب روز گذشته فرمودند: این تأثیری که انتخابات میگذارد فقط این نیست که در دوره‌ی چهارساله‌ی این مجلس تأثیر میگذارد، بلکه تأثیرهای بلندمدّت میگذارد؛ برای خاطر اینکه این نمایندگانی که شما میفرستید مجلس، ممکن است یک تصمیم‌هایی بگیرند، قوانینی را تصویب کنند که تا سالها اثرش ادامه داشته باشد.

نكته‌اي  كه لازم است به عنوان تنبّه و آگاهي تبيين شود اين كه احتمالاً‌ مردم ما در ايران اسلامي از دسته‌هاي زير خارج نيستند.

۱-مردم متدين و معتقد به نظام جمهوري اسلامي

۲-مردم معتقد به تعالي و ترقي مملكت و علاقه‌مند به سرزمين آباء و اجدادي

۳-مردم كم‌اعتقاد به دو مورد بالا كه براي تداوم زندگي به اين مملكت علاقه دارند.

هر كدام از گروههاي بالا به دلائلي بايد به پاي صندوق‌هاي رأي بيايند و سرنوشت خود و مملكت خود را رقم بزنند.

در اين ميان دسته اول كه به نظام مقدس جمهوري اسلامي معتقدند طبعاً خود را ملزم مي‌دانند كه پاي صندوق‌هاي رأي آمده و تكليف خويش را انجام دهند. پس دسته اول عموماً حضور حداكثري دارند. همان گونه که رهبری معظم انقلاب نیز حضور در انتخابات را وظیفه شرعی قلمداد نمودند. ایشان می فرمایند: به نظر بنده، با ملاحظه‌ی همه‌ی جوانب، امروز حضور در انتخابات و شرکت در رأی دادن یک حکم شرعی و یک وظیفه‌ی شرعی است.

دسته دوم به خاطر علاقه به مملكت و سرزمين آباء و اجدادي خويش خود را علاقه‌مند به حضور مي‌دانند و در حد توان حضور مي‌يابند. رهبر انقلاب انتخابات را یک جشن ملی و حق مدنی نیز قلمداد نمودند.

دسته سوم نيز براي آرامش بيشتر و وضعيت بهتر، خود را در توسعه و تعالي مملكت خويش سهيم مي‌دانند و در حد توان شركت مي‌نمايند.

طبيعتاً اقليت‌هايي هم  به اين فكرند  كه «هركه خواهد گو بيا و هركه خواهد گو برو» حتي اگر به اين دسته آخر هم كاري نداشته باشيم سه دسته بالا بايد با حضور سبز خويش پاي صندوق‌هاي رأي دشمن را مأيوس، استقلال و امنيت را تضمين و دوستان ايران اسلامي را خرسند، روح شهدا را شاد و رضايت خداي تعالي، حضرت ولي عصر(عج) و امام شهدا را تأمين نمايند كه بدون شك چنين خواهد شد.

در پایان بخش دیگری از سخنان امام خامنه ای در جمع مردم تبریز را مرور نموده و قوت قلب بگیریم.

ایشان روز گذشته بیان داشتند:‌چشم دوستان و دشمنان هم دوخته‌ی به اینجا است. دشمنان میخواهند بدانند که حالا بعد از این همه تلاش و تبلیغات و مشکلات اقتصادی‌ای که در کشور وجود دارد و بدعهدی‌ای که غربی‌ها و اروپایی‌ها با ما کردند و فشارهایی که آمریکایی‌ها دارند وارد میکنند بالاخره نتیجه‌اش در مردم ‌چه شده. دوستان ما هم در اطراف دنیا با نگرانی نگاه میکنند تا ببینند چه خواهد شد. البتّه هر وقت پیغامی به یک مجموعه‌ای از دوستانمان میدهیم، همیشه بنده میگویم هیچ نگران نباشید، از ملّت ایران نگران نباشید؛ ملّت ایران میداند چه‌ کار دارد میکند، بلد است چه‌ کار بکند و دارد میکند کار خودش را

لارستان بزرگ نیز بی شک لبیک گویان به ندای رهبرش خواهد بود…

سردبیر

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۹:۰۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین