جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۶ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

205 شعبه اخذ رای و 6000 نفر نیرو آماده برگزاری انتخابات پرشور جنوب فارس

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و رییس مرکز حوزه انتخابیه لارستان، خنج، گراش و اوز  گفت: قریب به ۶ هزار نفر از نیروهای اجرایی، نظارتی، بازرسی، نظامی، انتظامی، امنیتی،…

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و رییس مرکز حوزه انتخابیه لارستان، خنج، گراش و اوز  گفت: قریب به ۶ هزار نفر از نیروهای اجرایی، نظارتی، بازرسی، نظامی، انتظامی، امنیتی، پشتیبانی، تدارکاتی و غیره، امور انتخابات را در حوزه انتخابیه لارستان، خنج، گراش و اوز بر عهده دارند

به گزارش میلادلارستان به نقل از  روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، جلیل حسنی در گفتگو با بخش خبری ساعت ۲۳:۱۵ صدا و سیمای مرکز فارس که بصورت زنده و مستقیم پخش می شد، با اشاره به اینکه ۲۰۵ شعبه اخذ رای برای انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه لارستان، خنج، گراش و اوز در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: از این تعداد ۱۴۹ شعبه ثابت و ۵۶ شعبه سیار است. وی افزود: آمار شعب اخذ رأی در این دوره از انتخابات، به نسبت دوره قبل ۲۰ شعبه بیشتر است. فرماندار ویژه لارستان ابراز کرد: از مجموع شعب اخذ رای در این ۴ شهرستان ، ۱۱۶ شعبه در شهرستان لارستان، ۳۱ شعبه در شهرستان خنج، ۳۵ شعبه در شهرستان گراش و ۲۳ شعبه در شهرستان اوز پیش بینی شده است.


رییس مرکز حوزه انتخابیه لارستان، خنج، گراش و اوز گفت: تعداد ۵۶۰ خودرو برای انجام انتخابات در این حوزه انتخابیه بکار گرفته می شود.
حسنی بیان کرد: قریب به ۶ هزار نفر از نیروهای اجرایی، نظارتی، بازرسی، نظامی، انتظامی، امنیتی، پشتیبانی و تدارکاتی و غیره کار برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را بر عهده دارند.

 

فرماندار ویژه لارستان بیان کرد: تمامی دست اندرکاران امر انتخابات، آموزش های لازم را در سطوح مختلف فراگرفته اند و در آمادگی کامل به سر می برند.
وی تصریح کرد: تمام شرایط، امکانات، تجهیزات لازم برای برگزاری انتخابات در روز جمعه ۲ اسفند در حوزه انتخابیه لارستان، خنج، گراش و اوز مهیا شده و تدابیر لازم برای پشتیبانی و انجام تدارکات صورت گرفته است. معاون استاندار فارس در پایان سخنانش تاکید کرد: اقدامات لازم برای امنیت، سلامت و صیانت از آرای مردم و زمینه برای حضور پرشور و گسترده مردم در پای صندوق های اخذ رای دراین حوزه انتخابیه به عمل آمده است و در وضعیت کاملا خوبی قرار داریم.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۷:۰۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین