چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۵ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

افرادی که اخیرا به قم سفر کرده اند به مراکز خدمات سلامت مراجعه کنند

افرادی که اخیرا به قم سفر کرده اند به مراکز خدمات سلامت مراجعه کنند.  معاون بهداشتی دانشکده با اشاره به شیوع ویروس کرونا ۲۰۱۹ در کشور اظهارداشت: رعایت بهداشت فردی و…

افرادی که اخیرا به قم سفر کرده اند به مراکز خدمات سلامت مراجعه کنند.  معاون بهداشتی دانشکده با اشاره به شیوع ویروس کرونا ۲۰۱۹ در کشور اظهارداشت: رعایت بهداشت فردی و به خصوص شستن مکرر دست ها سبب می شود از انتقال ویروس جلوگیری شود.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشی درمانی لارستان،  یگانه تصریح کرد: مراکز خدمات بهداشتی درمانی و بیمارستان ها آماده اند تا افرادی که علائم این بیماری را دارند به آنجا مراجعه کرده و ضمن معاینه راهنمایی های لازم در خصوص درمان و پیش گیری از شیوع آن را دریافت کنند. دکتر یگانه تاکید کرد: افرادی که در مدت اخیر خود و یا افراد خانوادشان به قم مسافرت داشته اند لازم است تا به یکی از مراکز مراجعه کرده تا هم سلامت خود و خانواده و هم سلامت جامعه را حفظ کنند.

وی افزود: همکاران ما در این مراکز افراد را برای حفظ سلامتی و روند درمان راهنمایی کرده و موارد لازم را به انان آموزش می دهند.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۴:۵۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین