شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۰ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

افزایش موارد ابتلا به کرونا در مناطق تحت‌ پوشش مجموعه علوم پزشکی لارستان

معاون بهداشت علوم پزشکی لارستان از افزایش موارد ابتلا به کرونا در مناطق تحت‌ پوشش مجموعه علوم پزشکی لارستان خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان…

معاون بهداشت علوم پزشکی لارستان از افزایش موارد ابتلا به کرونا در مناطق تحت‌ پوشش مجموعه علوم پزشکی لارستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان دکتر حسن فزونی اظهار داشت: در هفته های اخیر شاهد افزایش موارد ابتلا به بیماری کرونا در مناطق تحت پوشش مجموعه بوده ایم.

وی با بیان اینکه تعداد افرادی که حاضر به انجام تست می شوند نسبت به گذشته بسیار کمتر شده تصریح کرد: هرچند تعداد خام تست های مثبت به جهت عدم مراجعه بیماران کمتر از گذشته است اما آمار مراجعه به بیمارستانها و گزارش های ارسالی از پزشکان مراکز خدمات جامع سلامت، رقم بالای مراجعه افراد با علایم کرونا را نشان می دهد.

دکتر فزونی افزود: همانطور که در خبرها نیز بر آن تاکید شده اخیرا در کشور شاهد افزایش موارد ابتلا هستیم به گونه ای که تعداد شهر های پرخطر یا به عبارتی قرمز رو به افزایش بوده است البته هنوز اوضاع به مرحله ای نرسیده که سخت گیری های روزهای نخست اجرا شود، و یا بازار و مراکز تعطیل شود و قرنطینه گسترده اتفاق بیفتد.

معاون بهداشت مجموعه علوم پرشکی لارستان بیان داشت: برخی اقدامات از جمله رعایت تهویه و پرهیز از ایجاد تراکم جمعیت در مکان های سربسته، در خانه ماندن افراد علامتدار و پرهیز از رفتن به مهمانی و همچنین استفاده از ماسک در مکان های سربسته و شلوغ می تواند در کنترل و پیشگیری از ابتلا به این بیماری موثر باشد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۴:۱۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین