چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۷ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 8

متن پیام هیات زینبیون لارستان به منتخب مردم در مجلس یازدهم

در پی انتخاب حسین حسین زاده به عنوان منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی هیات زینبیون لارستان پیام تبریکی خطاب به وی صادرنمود. متن پیام به شرح زیر است: بسم…

در پی انتخاب حسین حسین زاده به عنوان منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی هیات زینبیون لارستان پیام تبریکی خطاب به وی صادرنمود. متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امام علی علیه السلام: ” اَصحابُ المهدی شبابٌ

برادر عزیز و ارجمند جناب آقای مهندس حسین حسین زاده
سلام علیکم

تبریک صمیمانه ی دوستان خود در هیئت مذهبی و فرهنگی زینبیون لارستان را پذیرا باشید. شکر خدا را که مردم متدین، ولایی ،بصیر و انقلابی لار ،گراش ، خنج و اِوز اولین نماینده حوزه ی انتخابیه ی خود در گام دوم انقلاب را جوانی شایسته ، متعهد و متخصص با ویژگی برجسته دلبستگی به امام راحل “ره”،رهبرمعظم انقلاب ،شهدا و خدمت به مردم و انقلاب برگزیدند.

سابقه ۴۱ ساله انقلاب و نظام اسلامی ، بخصوص دهه ی اول انقلاب نشان میدهد که هرکجا به جوانان میدان داده شده رُشد،خلاقیت ، عزت،بالندگی و پیشرفت به همراه داشته است و این شعار به واقعیت پیوسته که *” موتور متحرک جامعه جوانان هستند”.

ما باور داریم که تکیه بر جوانان و اعتماد به توان آنان در مسیر پیشِ رو می‌تواند باز هم رشد ، ترقی و همدلی منطقه و کشور را به همراه داشته باشد.

برادر عزیز و ارجمند جناب آقای مهندس حسین زاده ، رهبر معظم انقلاب با اعتماد و امید به پیشرفت کشور به دست نسل جوان ،مومن ، پر امید و انقلابی به عنوان یکی از ظرفیت‌های بالفعل موجود برای رساندن کشور به قله های پیشرفت معنوی و مادی می نگرد و خطاب به آنها می فرمایند : ” در وجود دیگران نهال امید به آینده را پرورش دهید ، ترس و ناامیدی را از خود و دیگران برانید این نخستین و ریشه ای ترین جهاد شماست “.

به فضل الهی و عنایت اهل بیت علیهم السلام گامی محکم در ایجاد تمدن اسلامی و ظهور حضرت حجت (عج) بر خواهیم داشت و در آنجا هم به فرموده ی مولی الموحدین علی بن ابیطالب علیه السلام : *أصحابُ المَهدِيِّ شَبابٌ لا كُهولٌ فيهِم إلاّ مِثلَ كُحلِ العَينِ وَالمِلحِ فِي الزّادِ وَأقَلُّ الزّادِ المِلحُ.

ياران مهدى(عج) جوان اند و كهن سالان در ميان آنان اندك اند ، مانند سرمه در چشم و نمك در زاد و توشه ، كه كمترين قسمت توشه ، نمك است .

 هیئت فرهنگی مذهبی زینبیون لارستان
اسفنــدماه ۱۳۹۸

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۷:۲۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “متن پیام هیات زینبیون لارستان به منتخب مردم در مجلس یازدهم”

  1. گراشی گفت:

    حالا چه. شده که. همه. سازمانها. ونهاد ها. داخل. لار. این همه. به. تکاپو. افتاده. اند. موفق. باشید

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین